1/1 elnevezésű projektünk keretében egy hónapban egy fogalom tartalmát keressük közösen.

A digitális marketing világában előfordul, hogy egy-egy szakkifejezést többféle értelemben használ a szakma. Ennek oka az esetek többségében nem nyelvünk sokszínűsége, hanem előfordul, hogy egy adott kifejezés alatt mást és mást értünk – ami bizony sok esetben félreértésekhez vezet.

Ezért az IAB Hungary életre hívott egy új platformot, amelynek keretében  hónapról hónapra kísérletet teszünk arra, hogy megfejtsük: mit gondolnak a szakma szereplői egy adott fogalomról vagy területről. Egy rövid űrlap segítségével bárki megoszthatja velünk, hogy számára mit is jelent a kérdéses dolog, amit a Neticle csapata és annak Zurvey szoftvere segítségével feldolgozunk. Az eredmények bemutatására közös beszélgetést, vitát szervezünk. Végül pedig az IAB készít egy ajánlást/összefoglalót az adott témában, hogy a meghatározásokon túl legyen egy közös megfogalmazásunk is, amelyet többen is használhatnak!

Aktuális 1/1 témánk

Adatok
A piacon sok a félreértés a fogalmi definíciók, a használható technológiák és a megfelelő adatfelhasználási stratégiák tekintetében. Vajon mennyire érti és használja a piac ezeket az adatokat?
Folytatódik az 1/1 projekt: fókuszban az adatok

Már lezárult témakörök

Digitális videóhirdetés
Az, hogy a YouTube-on vagy egyéb videós platformon egy preroll hirdetés videó kategóriába sorolandó, nem kérdés. De vajon amikor a klasszikus bannerek között tűnik fel egy olyan megoldás, ami videót is tartalmaz, azt hova tennétek?
1/1 digitális videó: indul az adatgyűjtés, válaszolj a kérdésekre!
1/1 digitális videóhirdetés: Ellentmondó szempontok, IAB Cafét szervezünk!

Crossmedia kampányok

Mit jelent szerinted az, hogy crossmedia kampány? Mitől tekinthető “cross”-nak? Illetve kell hozzá a mérhetőség is, vagy ez nem feltétel?
Folytatódik az 1/1 projekt: mik azok a crossmedia kampányok?
1/1 – crossmedia vélemények összefoglalása

Influencer

Ki is az az influencer, illetve mitől nevezhetünk egy kampányt influencer kampánynak?
Nagy érdeklődés mellett rajtolt az 1/1 projekt
Elkészült az IAB Hungary influencer témájú összefoglalója