Május 9-én az IAB Europe egy webinárium keretében mutatta be az áprilisban frissített In-Gaming útmutató fontosabb változtatásait. Az online szemináriumon piaci szakemberek beszéltek tapasztalataikról, az in-gaming környezetbe ágyazott hirdetési lehetőségekről, az azokkal kapcsolatos kihívásokról és a legújabb trendekről, formátumokról, bevált gyakorlatokról.
Az alábbi, közel egyórás videóban az Eskimi termékmenedzsere, az NXT Statista alapítója és a Verve Group képviselője mesél arról, hogyan fejlődik folyamatosan ez a piaci szektor, és a márkák hogyan tudják a legügyesebben kiaknázni ebben az egyre népszerűbb csatornában rejlő lehetőségeket.
Fotó: Sean Do / Unsplash
Kapcsolódó:
- Egyre nagyobbra hízik az in-game hirdetési piac
- H-kereskedelem, metaverzum, kreátorok, adatvédelem: a digitális piac kihívásai 2023-ban
- A reklámokat utáljuk, a tévé unalmas, a streamingen semmit nem találunk: videós piac a sztereotípiáink fogságában
- Egyre nagyobb a hirdetésekkel bélelt streaming tévézők köre Európában