Öt év alatt duplájára nőtt az európai digitális reklámpiac
Az IAB Europe az Interact konferencián mutatta be az európai számokat. 2017-ben 48 milliárd eurót tett ki a digitális reklámköltés,...
“A vállalati digitalizáció elsősorban HR, és csak másodsorban technológiai kérdés”
Sólyom Balázs elnökségi tagunk digitális transzformációval foglalkozó vitaindítója kapcsán feltett kérdéseinkre ezúttal Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális és üzletfejlesztési...
“Olyannak, hogy ‘digitális divízió’ szvsz nincs értelme”
Sólyom Balázs elnökségi tagunk digitális transzformációval foglalkozó vitaindítójára meg is érkezett az első válasz Soós Gergely részéről, aki tagcégünk, a...
Az IAB Tech Lab megszerezte a DigiTrustot
Ezúttal egy izgalmas, a sztenderdizálást és a felhasználói élményt egyaránt érintő nemzetközi hírrel érkezünk. (tovább…)
Kéne egy kis digitális transzformáció, de hova tegyem?
Alább Sólyom Balázs, az IAB elnökségi tagjának izgalmas, vitaindítónak is szánt írását közöljük! (tovább…)
Februárban visszatért a tél a toplistákban
Megérkeztek a friss Dkt.hu adatok. (tovább…)
Íme, a teljes Reklámtorta
A digitális szelet 31,71 százalékkal továbbra is a legnagyobb. (tovább…)
Visszatértek a dolgos hétköznapok
Legalábbis ez látszik a Dkt.hu januári toplistáiból. (tovább…)
Ukrajnában is elindult az IAB
Az újabb csatlakozóval immár 45-re nőtt a nemzeti IAB-k száma. (tovább…)
Milyen változásokat hoz a Google Chrome beépített reklámblokkolója?
Az Adverticumnál az elmúlt évben egyre növekvő figyelem övezi a Coalition for Better Ads folyamatot, részt vállalnak az IAB EU...
Továbbra is kétszámjegyű növekedés a digitális reklámpiacon
Az IAB Hungary az Evolution konferencián jelentette be, hogyan alakult 2017-ben a digitális reklámköltés. Emellett idén is elkészült a piaci...
Nagyot mentek a gasztro site-ok decemberben
A Dkt.hu utolsó tavalyi toplistái hozzák a szokásos karácsonyi hangulatot. (tovább…)
Legfrissebb híreink
ELTE-s diákoknak tartottak előadást az Oktatási Munkacsoport tagjai
A Legjobb szakdolgozat pályázat egyetemi roadshowjának újabb állomása az ELTE Gazdaságtudományi Karának campusa volt, ahol április 19-én a digitális reklámeszközök...
Mérési kihívások 2024-ben – Második kihívás: First party adatgyűjtésre átállás
Az Analitika Munkacsoport március közepén indított cikksorozatot, amelyben a 2024-es év legfontosabb, a méréseket is érintő változásait veszi sorra. Legutóbbi...
Megalakult az IAB Hungary Retail Media Munkacsoportja
A retail media szerepe Európában 2023-ra már túlnőtt a feltörekvő médiacsatornák szintjén: a szektor hirdetési költéseinek összege átlépte a 10...