Sikerrel zárult a Digitális Mesterkurzus
Ötödik alkalommal rendezte meg a MAKSZ és az IAB Hungary közös digitális kurzusát. (tovább…)
Újraindult az IAB Hirdetői Klubja!
Október 12-én tartotta első találkozóját az IAB Hirdetői Klubja, ahol kizárólag a digitális hirdetések megrendelői találkoznak és beszélik meg a...
Mintázatok nélküli változások az augusztusi toplistákban
Íme, a Dkt.hu augusztusi adatai. (tovább…)
Több mint 150 százalékkal nőtt a programmatic videó
De a programmatic piac egésze is óriásit bővült tavaly. Az IAB Europe az IHS Markit kutatócéggel együttműködésben a dmexco-n mutatta...
Friss IAB-kutatás a digitális mérésekről
2014 után ismételte meg a Priorities for Digital Measurement kutatást az IAB Europe. Ennek során a reklámpiac különböző típusú szereplőit...
“Egy 75-85%-os növekedés abszolút megalapozottnak tűnik”
Júliustól Kassai Péter irányítja az IAB Hungary egyik legaktívabb munkacsoportját. A programmatic piacról és a Programmatic munkacsoport terveiről kérdeztük. (tovább…)
A női és a sportoldalaknak jött be a július
Nyári toplista a Dkt.hu-tól. (tovább…)
Már VR-re is vannak IAB-sztenderdek
Az IAB nemrégiben jelentkezett a friss kreatívcsomaggal, amelyben a legújabb területekre is kitérnek, így a natív megjelenésekre, a 360 fokos...
Európai kezdeményezés viewability fronton
Ha a digitális inventory és a márkamegjelenések minőségéről van szó, akkor a viewability az egyik legfontosabb kérdés. Ám a téma...
Megvan a Programmatic munkacsoport új vezetője
Ő pedig Kassai Péter, aki a programmatic területről más szakmai irányba továbblépő Vándor Attilát váltja az IAB Hungary egyik legaktívabb...
Nyári uborka-szezon: az időjárási és a gasztrooldalak profitáltak eddig a nyárból
Friss, ropogós DKT-toplisták! (tovább…)
63 milliárd euró felett a globális mobilreklám-költés
Továbbra is a mobil display a domináns, derül ki az IAB Europe közléséből. Lássuk a részleteket! (tovább…)
Legfrissebb híreink
188,8 milliárd forintos digitális reklámpiac, optimista hirdetők: megjelent az AdEx 2023 és az AdExpect 2024
Az elmúlt évekhez hasonlóan idén is egy online eseményen mutattuk be a 2023-as digitális reklámköltésekről szóló IAB AdEx jelentést és...
Zsoldos Dániel: A third party cookie-k blokkolása drasztikus és piactorzító megoldás
"Egy befagyott tavon kell átkelnünk úgy, hogy vékony a jég a talpunk alatt, szakad a hó és erős a szembeszél...
Ismét díjaztuk a digitális marketing témában készült legjobb szakdolgozatokat
Március 22-én, péntek délelőtt adtuk át a 2023-as évi Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről pályázatunk nyerteseinek járó díjakat az Atmedia...