Mérni, ami mérhető
Mérésügyi szakmai tervezet Az IAB Europe Brand Advertising Committee április 23-án szakmai tervezetet bocsátott ki, ami évekre meghatározhatja azt, hogy mit...
A viewability nem új fétis, hanem az első lépés egy új értékrend felé
A legutóbbi posztban utaltunk George Ivie-nak, az Egyesült Államokban nagy hatalmú MRC (Media Rating Council) szabályozó szervezet főnökének állásfoglalására a display hirdetések...
Viewability 2.0 – Pisztoly a fejhez
A digitális display hirdetések láthatósága, azaz a Viewability témakörét pont egy hónapja, az IAB Europe tanulmányának megjelenése kapcsán igyekeztem történelmi...
JE SUIS NET NEUTRAL – Én kiállok a netsemlegesség mellett!
Elítélem azokat a szolgáltatókat, akik üzleti gyakorlatukkal korlátozzák a netsemlegesség elvét! Cöfködés helyett javaslom mindenkinek, aki a netsemlegesség mellett van, hogy kezdje...
Önplágium – Üzenet a múltból
Kedves Barátaink! Nincs két hónapja, hogy február 4-én beköszöntünk IAB Hungary bloggal. Azóta megdupláztuk az IAB Hungary Facebook-követőinek számát, utolsó posztunkat 567-en olvastátok,...
Az ügyfelet nem lehet leváltani
Az amerikai felnőttek már 2013-ban többet interneteztek, mint amennyit a tévét nézték, 2014-ben pedig az Egyesült Királyságban is a netezés felé billent a...
Szuperhősképző – Digitális Mesterkurzus 3.0
- Ha gyakorló online médiás vagy marketinges vagy, és csillogóra políroznád a tudásodat. - Ha már beleástad magad az online-ba, de jó...
Tessék menni világot látni! – Interact Berlin 2015
Az IAB Europe legnagyobb éves rendezvénye az Interact vándorkonferencia, amit idén kilencedszer rendeznek meg, ezúttal - Párizs és Barcelona után...
IAB Blog Light
A Digital Hungary-vel együttműködésben az IAB Hungary Blog magvasabb posztjai mostantól rövidített változatban megjelennek az Internet/Media/Mobile Hungary és Evolution konferenciák...
Arccal a tartalom felé!!! (Vagy mégsem?)
Drága Barátaink! Ahogy beharangoztuk, szerdán kijött az IAB Europe láthatósági tanulmánya (Viewable Impressions White Paper). Kérem, hogy mindenki önállóan dolgozza fel, a...
Tekintetes Hirdetés uram!
Akinek még nincs programja február 11-ére, szerdára, annak javasoljuk, hogy nevezzen be Endre barátunk illusztris társaságban való fellépésére. 15:00 kezdettel az IAB Europe...
Új kor hajnalán – 2015 a fordulópont?
Pár éve rendhagyó és mélyreható folyamatok indultak el a marketingben. A globális gazdasági válság hatására a marketing és a marketingesek...
Legfrissebb híreink
AdDIG: A programmaticra specializáltuk magunkat, ebben vagyunk a legjobbak
„Több ügyféltöl is hallottuk, hogy régóta tervezi, de egyelőre sem ideje, sem erőforrása nincs programmatic technológiákra, csapatra; arról nem beszélve,...
Kivárás, hullámvasút és 4,2 százalékos növekedés: Elkészült az AdEx 2022 és az AdExpect 2023 riport
Ha március, akkor érkeznek az immár hagyományossá vált IAB AdEx- és AdExpect-adatok is, amelyeket ezúttal is egy IAB Café keretében...
Átadtuk az IAB Legjobb szakdolgozat pályázatának díjait
Március 24-én, pénteken délben adtuk át az IAB Hungary 2022-es évi Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről című pályázatának díjait a...