Már VR-re is vannak IAB-sztenderdek
Az IAB nemrégiben jelentkezett a friss kreatívcsomaggal, amelyben a legújabb területekre is kitérnek, így a natív megjelenésekre, a 360 fokos...
Európai kezdeményezés viewability fronton
Ha a digitális inventory és a márkamegjelenések minőségéről van szó, akkor a viewability az egyik legfontosabb kérdés. Ám a téma...
Megvan a Programmatic munkacsoport új vezetője
Ő pedig Kassai Péter, aki a programmatic területről más szakmai irányba továbblépő Vándor Attilát váltja az IAB Hungary egyik legaktívabb...
Nyári uborka-szezon: az időjárási és a gasztrooldalak profitáltak eddig a nyárból
Friss, ropogós DKT-toplisták! (tovább…)
63 milliárd euró felett a globális mobilreklám-költés
Továbbra is a mobil display a domináns, derül ki az IAB Europe közléséből. Lássuk a részleteket! (tovább…)
Sopov István az IAB új elnöke
Az Adaptive Media alapító-tulajdonosát választotta meg az IAB Hungary június 27-i taggyűlése elnöknek, akinek elsődleges célja a már elkezdett fejlesztések,...
Hol tartunk most? III.
Tisztújítás előtt áll az IAB Hungary tagsága: új elnököt és részben új elnökségi tagokat választunk. Ez a változás jó apropót...
Hol tartunk most? II.
Tisztújítás előtt áll az IAB Hungary tagsága: új elnököt és részben új elnökségi tagokat választunk. Ez a változás jó apropót...
Hol tartunk most? I.
Tisztújítás előtt áll az IAB Hungary tagsága: új elnököt és részben új elnökségi tagokat választunk. Ez a változás jó apropót...
A Gemius végzi a digitális közönségmérést
A DKT Közgyűlése a Gemiust választotta a magyar digitális forgalom- és közönségmérés szolgáltatójának. Így 2018 januárjától a korábbi szolgáltatóval köt...
Barnóth Zoltán lemondott az IAB elnöki tisztéről
Az aktív IAB fejlesztési feladatok megnövelték az elnöki elfoglaltságot, amelyet Barnóth Zoltán nem tudott már vállalni, ezért június végi határidővel...
40 milliárd euró felett az európai digitális piac
Az Interact konferencián mutatta be az európai online piac számait az IAB Europe. Nem lehet panaszunk: 12,2 százalékos növekedés és...
Legfrissebb híreink
Mérési kihívások 2024-ben – Második kihívás: First party adatgyűjtésre átállás
Az Analitika Munkacsoport március közepén indított cikksorozatot, amelyben a 2024-es év legfontosabb, a méréseket is érintő változásait veszi sorra. Legutóbbi...
Megalakult az IAB Hungary Retail Media Munkacsoportja
A retail media szerepe Európában 2023-ra már túlnőtt a feltörekvő médiacsatornák szintjén: a szektor hirdetési költéseinek összege átlépte a 10...
188,8 milliárd forintos digitális reklámpiac, optimista hirdetők: megjelent az AdEx 2023 és az AdExpect 2024
Az elmúlt évekhez hasonlóan idén is egy online eseményen mutattuk be a 2023-as digitális reklámköltésekről szóló IAB AdEx jelentést és...