Viewability 2.0 – Pisztoly a fejhez
A digitális display hirdetések láthatósága, azaz a Viewability témakörét pont egy hónapja, az IAB Europe tanulmányának megjelenése kapcsán igyekeztem történelmi...
JE SUIS NET NEUTRAL – Én kiállok a netsemlegesség mellett!
Elítélem azokat a szolgáltatókat, akik üzleti gyakorlatukkal korlátozzák a netsemlegesség elvét! Cöfködés helyett javaslom mindenkinek, aki a netsemlegesség mellett van, hogy kezdje...
Önplágium – Üzenet a múltból
Kedves Barátaink! Nincs két hónapja, hogy február 4-én beköszöntünk IAB Hungary bloggal. Azóta megdupláztuk az IAB Hungary Facebook-követőinek számát, utolsó posztunkat 567-en olvastátok,...
Az ügyfelet nem lehet leváltani
Az amerikai felnőttek már 2013-ban többet interneteztek, mint amennyit a tévét nézték, 2014-ben pedig az Egyesült Királyságban is a netezés felé billent a...
Szuperhősképző – Digitális Mesterkurzus 3.0
- Ha gyakorló online médiás vagy marketinges vagy, és csillogóra políroznád a tudásodat. - Ha már beleástad magad az online-ba, de jó...
Tessék menni világot látni! – Interact Berlin 2015
Az IAB Europe legnagyobb éves rendezvénye az Interact vándorkonferencia, amit idén kilencedszer rendeznek meg, ezúttal - Párizs és Barcelona után...
IAB Blog Light
A Digital Hungary-vel együttműködésben az IAB Hungary Blog magvasabb posztjai mostantól rövidített változatban megjelennek az Internet/Media/Mobile Hungary és Evolution konferenciák...
Arccal a tartalom felé!!! (Vagy mégsem?)
Drága Barátaink! Ahogy beharangoztuk, szerdán kijött az IAB Europe láthatósági tanulmánya (Viewable Impressions White Paper). Kérem, hogy mindenki önállóan dolgozza fel, a...
Tekintetes Hirdetés uram!
Akinek még nincs programja február 11-ére, szerdára, annak javasoljuk, hogy nevezzen be Endre barátunk illusztris társaságban való fellépésére. 15:00 kezdettel az IAB Europe...
Új kor hajnalán – 2015 a fordulópont?
Pár éve rendhagyó és mélyreható folyamatok indultak el a marketingben. A globális gazdasági válság hatására a marketing és a marketingesek...
Beköszönünk!
Kedves Barátaink! Régi elhatározásunk volt már az IAB Hungary elnökségében, hogy a tagság és a tágabb digitális szakma számára hiánypótló hírfolyamot...
Legfrissebb híreink
Közéleti podcastektől a true crime hangjátékig – Közel duplájára nőtt a hazai podcasthallgatók száma
Másfél millió és 5,6 : ezt a két számot vigyétek haza magatokkal – így összegezte Román Balázs prezentációja első, középső...
IAB Legjobb szakdolgozat pályázat: szegedi diákokkal beszélgettünk
Ismét eredményt hirdettünk márciusban, és ezúttal egy szegedi diák is volt a győztesek között. Ennek kapcsán kaptunk meghívást egy diákokkal...
Néz Kata: A pályakezdő fiatalokat, a jövő digitális tehetségeit kell támogatnunk
"Ma a digitális média önmagában több ágra tagolódik, mint amennyi opció évekkel ezelőtt összességében volt a médiában. Hogy ezek közül...