Az IAB tagság számos előnyt kínál a digitális világban tevékenykedő média, hirdetők, ügynökségek, szolgáltatók, tanácsadók, stratégiaalkotók számára. Mottónk: információ, inspiráció, interakció.

Segítünk lépést tartani
Fontos, aktuális és hasznos hazai és nemzetközi hírekkel szolgálunk honlapunkon, blogunkban és zárt körű hírleveleinkben.

Dokumentumtárat építünk
Egy helyen kínálunk letöltésre friss iparági jelentéseket, alkalmazandó standardokat, felméréseket, inspiráló esettanulmányokat.

Szakszótárt szerkesztünk
Áttekinthető, kereshető felületen publikáljuk a legfontosabb szakkifejezések rövid, érthető definícióit.

Figyelünk a naptárra
Felhívjuk a figyelmet a közelgő hazai és nemzetközi eseményekre.

Támogatjuk a kapcsolatépítést
Saját találkozókat szervezünk, networking lehetőséget biztosítunk.

Büszkék vagyunk tagjainkra
A frissen belépett cégeket bemutatjuk blogunkban, releváns híreiket megosztjuk a közösségi médiában.

Kereshetővé tesszük a szolgáltatásokat
Tagjaink saját adataikkal, szolgáltatásaikkal bekerülhetnek a nyilvánosan elérhető szolgáltatás-tárunkba.

Népszerűsítjük az újdonságokat
Erősítjük az új reklámeszközök, megoldások ismertségét, használatát és elfogadottságát.

Élen járunk a szabványosításban
Tematikus munkacsoportokban ajánlásokat készítünk új hirdetési formátumokra, szabványokra.

Közösen definiáljuk magunkat
Együtt vitatunk meg és aktualizálunk, majd kommunikálunk kiemelt figyelmet érdemlő szakkifejezéseket.

Képviseljük az iparág érdekeit
Fellépünk, véleményt nyilvánítunk, javaslatot teszünk, lobbizunk a piaci szabályozást érintő ügyekben.

Gondolunk az utánpótlásra
Évről évre díjazzuk a digitális marketing és média témában készült legjobb szakdolgozatokat.

Folyamatosan megújulunk
Odafigyelünk tagjaink változó igényeire, és ezeknek megfelelően bővítjük szolgáltatásainkat, támogatva munkájukat.

Miben tudsz részt venni?

Főbb munkacsoportjaink és tevékenységeik:

  • Médiaszekció: negyedéves hirdetési riport, ágazati feladatok, együttműködések platformja, konzultációs lehetőség
  • Standardizálási munkacsoport: évi 2-3 ajánlás elkészítése, kiadása
  • Programmatic munkacsoport: évi 5-6 személyes találkozó, nemzetközi anyagok feldolgozása, sajtófigyelés, havi hírlevél
  • Adex munkacsoport: negyedéves és éves Adex riportok ellenőrzése, konzultációja, új adatlapok elkészítése
  • Videó munkacsoport: a videós piac standardjainak, fogalmainak egyértelműsítése, képzési terv kidolgozása, közös platform meghatározása
  • HR munkacsoport: a HR terület feladatainak pontosítása a digitális kommunikációs területen.
  • Influencer munkacsoport: a felfutó Influencer marketing fogalmainak, esettanulmányainak összegyűjtése, a piac felmérése
  • Hirdetői Klub és levelezőlista: évi 2-3 alkalommal nyitott találkozó a digitális kommunikációban érintett, hirdetői oldalon dolgozó szakértőknek.
  • Tech-lab csoport levelezőlista: a (főként) nemzetközi műszaki, technológiai információk gyűjtése és megosztása

További, már a közeli jövőben fontossá váló területek: natív, marketing automatizálás, mobil, kutatás.

 

Az MRSZ keretében, de önállóan
Az IAB Hungary 2018 júliusától az MRSZ szervezetén belül teljes önállósággal működik. Saját maga határozza meg tagi feltételeit, beleértve a díjakat, projektek, programokat, tisztségviselőket és egyebeket – és ezzel együtt viseli döntései felelősségét is.

Így tudsz belépni
A tagság feltétele a jelentkezési lap kitöltése és a tagdíj megfizetése, amely sávos rendszerű. Bővebb információ és jelentkezés az alábbi letölthető űrlapon.

Kapcsolat
Fináczy Dóra
IAB Hungary ügyvezető
[email protected]