Az IAB Hungary ADAT munkacsoportjának helyzetképe és útmutatója azok számára, akiket érdekel az adatpiac, de egyelőre tele vannak kérdésekkel. AZ ADAT Position Paper 2020 elkészítését még 2019 őszén kezdte meg az IAB, ADAT munkacsoportja. A gyorsan változó világunkban egy ilyen terjedelmű szakmai anyag megvalósítása igen sok kihívást tartogat. A folyamatosan változó jogi és technológiai körülmények mellett a…
Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon
Kevés iparágban jelent akkora problémát a jogszabályok értelmezése üzletileg kritikus kérdések tekintetében, mint az adtech és programmatic iparágakban. Az elmúlt évben azonban az adatvédelmi hatóságok és a bíróságok egyre több olyan döntést és iránymutatást tettek közzé, amelyek segítik a piaci szereplőknek a jogszabályok értelmezését. Miközben még hosszú az út a teljesen átlátható és alkalmazható szabályozói…
Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon
Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon
Az adatok segítségével személyesebbé tehetjük a vásárlói élményt, ha viszont túllépünk egy határt, azzal elijeszthetjük az ügyfelet. Az Accenture Interactive kutatás arról, hol és hogyan húzzuk meg a vonalat. Letöltés: See people, not patterns