IAB Hungary dokumentumok

Dokumentum címke: AdTech reggeli

2020.02.25. AdTech reggeli – Szutor Ferenc: IAB Adat Munkacsoport – Position Paper


„Az adat az új arany.” „Az adat az olaj a programmatic hirdetési piac tüzére.” „Az adatvezérelt marketingben van a jövő.” Mindenki hallotta már a fenti mondatokat. Nem most, hanem évekkel ezelőtt. 2020-ban mégis ott tartunk, hogy még mindig nem tudjuk, hogyan épül fel az adatpiac, milyen eszközök kellenek hozzá, melyek a főbb szereplői és legfőképpen, hogy…

2020.02.25. AdTech reggeli – Umut Yasar: Key Updates on Browser Privacy Features


GDPR élesítése óta egyre több adat megszórítási intézkedést hajtottak végre a különböző böngészők. Legtöbb intézkedés a 3rd party sütik ellen irányul, azonban látunk közöttük példát a 1st party remarketing szabályozására is. Google Chrome böngészője azonban még 2 évig fogja engedni a 3rd party sütik használatát és ez idő alatt fogják kifejleszteni a Privacy Sandbox-ot mely kiváltja a süti…

2020.02.25. AdTech reggeli – Dr. Simon Ádám: Adatvédelem és a programmatic iparág


Kevés iparágban jelent akkora problémát a jogszabályok értelmezése üzletileg kritikus kérdések tekintetében, mint az adtech és programmatic iparágakban. Az elmúlt évben azonban az adatvédelmi hatóságok és a bíróságok egyre több olyan döntést és iránymutatást tettek közzé, amelyek segítik a piaci szereplőknek a jogszabályok értelmezését. Miközben még hosszú az út a teljesen átlátható és alkalmazható szabályozói…

2020.02.25. AdTech reggeli – Beluscsák Márk: IAB TCF 2.0


A 2018-ban bevezetett GDPR szabályozások egyszerre mutattak kiutat azok számára, akik tartottak az online adatok kezelésének veszélyeitől, miközben újabb kérdéseket vetettek fel. Milyen a “jó consent”? Ki és hogyan használhatja a felhasználó online adatait? Mivel az eredeti irányvonalak is sokféleképpen voltak értelmezhetőek, ezért az iAB szakértői elkészítették a Transparency & Consent Framework (TCF) első változatát.…