Mérési kihívások 2024-ben – Második kihívás: First party adatgyűjtésre átállás
Az Analitika Munkacsoport március közepén indított cikksorozatot, amelyben a 2024-es év legfontosabb, a méréseket is érintő változásait veszi sorra. Legutóbbi...
Az üvegházhatású gázkibocsátás mérésére a digitális iparban használt módszerekről készített felmérést az IAB Europe
Az IAB Europe fenntarthatósági szabványokat kidolgozó munkacsoportja első alkalommal készített felmérést arról, hogy a kontinensen jelenleg milyen módszereket, megoldásokat használnak...
Megalakult az IAB Hungary Retail Media Munkacsoportja
A retail media szerepe Európában 2023-ra már túlnőtt a feltörekvő médiacsatornák szintjén: a szektor hirdetési költéseinek összege átlépte a 10...
Döntött az EUB TCF-ügyben: Nincs klasszikus adatkezelő szerepe az IAB Europe-nak
Az Európai Unió Bírósága (EUB) 2024. március 7-én hozott ítéletet az IAB Europe 2022. februári fellebbezésével kapcsolatban, amelyet még a...
Online csalások és az 50+ korosztály digitális szokásai: Közös kutatást készített a DIMSZ és az NMHH
Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az...
188,8 milliárd forintos digitális reklámpiac, optimista hirdetők: megjelent az AdEx 2023 és az AdExpect 2024
Az elmúlt évekhez hasonlóan idén is egy online eseményen mutattuk be a 2023-as digitális reklámköltésekről szóló IAB AdEx jelentést és...
Zsoldos Dániel: A third party cookie-k blokkolása drasztikus és piactorzító megoldás
"Egy befagyott tavon kell átkelnünk úgy, hogy vékony a jég a talpunk alatt, szakad a hó és erős a szembeszél...
Petfluencerekkel foglalkozó téma nyerte mesterszakon a Legjobb szakdolgozat pályázatot
"Amikor egy interjúalany a kisállatáról kezdett beszélni, gyakran rengeteg emlék, mély érzelmek is előkerültek, amelyek nagyon sokat hozzáadtak a kutatásomhoz;...
A közösségi média női önértékelésre gyakorolt hatását vizsgálta a Legjobb szakdolgozat pályázat alapszakos nyertese
"Kíváncsi voltam a gyakorló szakemberek véleményére a dolgozatomat illetően, hiszen egyetemi keretek között viszonylag kevés piaci visszajelzést kapunk. Másrészt a...
Ismét díjaztuk a digitális marketing témában készült legjobb szakdolgozatokat
Március 22-én, péntek délelőtt adtuk át a 2023-as évi Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről pályázatunk nyerteseinek járó díjakat az Atmedia...
MRSZ: A 2023-as médiatorta mérete 6,6, a kommunikációs tortáé 5 százalékkal csökkent
Elkészült a Magyar Reklámszövetség 2023-as média- és kommunikációs piac költéseit felmérő jelentése, az alábbiakban a fontosabb adatok közül emeltünk ki...
Társadalmi célú reklámokról készít kutatást az MRSZ és a Sharity Impact
A Call to Action projekt különböző aktivitásokon – többek között felmérésen és pályázaton – keresztül igyekszik majd bemutatni a társadalmi...