IAB Hungary dokumentumok

Dokumentum címke: IAB Europe

The Wider Socio-Economic and Cultural Value of Targeted Advertising in Europe


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon

IAB Europe’s Guide to Contextual Advertising


A dokumentum részletesen bemutatja, mi az a kontextuális hirdetés, milyen lehetőségeket kínál az európai piacon, milyen tényezőkre kell figyelemmel lenni és milyen jó gyakorlatok érhetők el jelenleg.  Letöltés: IAB Europe’s Guide to Contextual Advertising

IAB Europe AdEx Benchmark 2020 – Full Report


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon

IAB Europe AdEx Benchmark 2020 Study Highlights


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon

IAB Europe’s Guide to Brand Safety in CTV


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon

IAB Europe’s Guide to the Programmatic CTV Opportunity in Europe


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon

What Would Internet Without Targeted Ads Look Like


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon

IAB Europe GDPR Guidance – Legitimate Interests Assessments (LIA) for Digital Advertising


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon

Transparency Guide For The Digital Advertising Supply Chain


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon

IAB Europe tanulmány a hirdetési csalásokról


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon

Guide to the Post-Third-Party Cookie Era


A megkérdezett iparági szereplők 75 százaléka szerint nagyon fontos vagy egyenesen kritikus, hogy megtalálják a harmadik feles cookie-k alternatíváját, ugyanakkor 40 százalékuk nem érzi a cégét teljesen felkészültnek e váltásra. A felkészülést támogatandó frissítette útmutatóját az IAB Europe. Letöltés: Guide to the Post-Third-Party Cookie Era

IAB Europe Guide to Ad Fraud


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon