Az IAB Hungary az IAB Europe mintájára 2020 április 28. és május 10. között nem reprezentatív, B2B kutatást végzett az IAB tagvállalatainak munkatársai és egyéb digitális területen érintett cégek képviselői, szakértői között, hogy felmérje, a COVID-19 válság miként és mennyire befolyásolja a digitális reklám- és marketingipart. A kutatás eredményeit Kardos Gábor (Magyar Jeti Zrt.), az IAB…
Digitális reklámköltési riport. Letöltés: IAB HU Adex 2018 – teljes Kapcsolódó írásunk az IAB blogon.
A szakma várakozása az éves digitális reklámpiaci költés alakulásáról. Letöltés: IAB_Adexpect_2020_SH.pdf
Az IAB Hungary ADAT munkacsoportjának helyzetképe és útmutatója azok számára, akiket érdekel az adatpiac, de egyelőre tele vannak kérdésekkel. AZ ADAT Position Paper 2020 elkészítését még 2019 őszén kezdte meg az IAB, ADAT munkacsoportja. A gyorsan változó világunkban egy ilyen terjedelmű szakmai anyag megvalósítása igen sok kihívást tartogat. A folyamatosan változó jogi és technológiai körülmények mellett a…
„Az adat az új arany.” „Az adat az olaj a programmatic hirdetési piac tüzére.” „Az adatvezérelt marketingben van a jövő.” Mindenki hallotta már a fenti mondatokat. Nem most, hanem évekkel ezelőtt. 2020-ban mégis ott tartunk, hogy még mindig nem tudjuk, hogyan épül fel az adatpiac, milyen eszközök kellenek hozzá, melyek a főbb szereplői és legfőképpen, hogy…
Az IAB Hungary Influencer Munkacsoportjának összeállítása az influencer marketing gyakran használt szakkifejezéseiről. A Fogalomtárat az IAB Influencer Munkacsoportja állította össze 2019. májusában. IAB Hungary – Influencer marketing fogalomtár
Az IAB Hungary Influencer Munkacsoportjának összeállítása az influencer marketing jellemzőiről, kereteiről, legfontosabb működési elveiről. A Kisokost az IAB Influencer Munkacsoportja állította össze 2019. decemberében. IAB Hungary – Influencer marketing kisokos
Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon
Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon
Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon