IAB Hungary dokumentumok

Dokumentum címke: IAB Hungary

IAB Hungary: Kutatás a koronavírus okozta válság hatásáról a digitális reklámpiacon


Az IAB Hungary az IAB Europe mintájára 2020 április 28. és május 10. között nem reprezentatív, B2B kutatást végzett az IAB tagvállalatainak munkatársai és egyéb digitális területen érintett cégek képviselői, szakértői között, hogy felmérje, a COVID-19 válság miként és mennyire befolyásolja a digitális reklám- és marketingipart. A kutatás eredményeit Kardos Gábor (Magyar Jeti Zrt.), az IAB…

IAB HU Adex 2019


Digitális reklámköltési riport.   Letöltés: IAB HU Adex 2018 – teljes Kapcsolódó írásunk az IAB blogon.  

IAB HU AdExpect 2020


A szakma várakozása az éves digitális reklámpiaci költés alakulásáról. Letöltés: IAB_Adexpect_2020_SH.pdf

Adat Position Paper 2020


Az IAB Hungary ADAT munkacsoportjának helyzetképe és útmutatója azok számára, akiket érdekel az adatpiac, de egyelőre tele vannak kérdésekkel. AZ ADAT Position Paper 2020 elkészítését még 2019 őszén kezdte meg az IAB, ADAT munkacsoportja. A gyorsan változó világunkban egy ilyen terjedelmű szakmai anyag megvalósítása igen sok kihívást tartogat. A folyamatosan változó jogi és technológiai körülmények mellett a…

2020.02.25. AdTech reggeli – Szutor Ferenc: IAB Adat Munkacsoport – Position Paper


„Az adat az új arany.” „Az adat az olaj a programmatic hirdetési piac tüzére.” „Az adatvezérelt marketingben van a jövő.” Mindenki hallotta már a fenti mondatokat. Nem most, hanem évekkel ezelőtt. 2020-ban mégis ott tartunk, hogy még mindig nem tudjuk, hogyan épül fel az adatpiac, milyen eszközök kellenek hozzá, melyek a főbb szereplői és legfőképpen, hogy…

IAB Hungary – Influencer marketing fogalomtár v2


Az IAB Hungary Influencer Munkacsoportjának összeállítása az influencer marketing gyakran használt szakkifejezéseiről. A Fogalomtárat az IAB Influencer Munkacsoportja állította össze 2019. májusában. IAB Hungary – Influencer marketing fogalomtár

IAB Hungary – Influencer marketing kisokos


Az IAB Hungary Influencer Munkacsoportjának összeállítása az influencer marketing jellemzőiről, kereteiről, legfontosabb működési elveiről. A Kisokost az IAB Influencer Munkacsoportja állította össze 2019. decemberében. IAB Hungary – Influencer marketing kisokos

IAB Hungary – Digitális videó fogalomtár


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be: https://iab.hu/tagoknak/bejelentkezes/ – vagy regisztráljon: https://iab.hu/tagoknak/regisztracio/

IAB Café – Időutazás a reklámozás világában


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be: https://iab.hu/tagoknak/bejelentkezes/ – vagy regisztráljon: https://iab.hu/tagoknak/regisztracio/

IAB Hungary – Influencer marketing fogalomtár


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be: https://iab.hu/tagoknak/bejelentkezes/ – vagy regisztráljon: https://iab.hu/tagoknak/regisztracio/