IAB Hungary dokumentumok

Dokumentum címke: kutatás

Nielsen Total Audience Report – August 2020


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon

Lessons for Digital Brands and Traditional Retailers


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon

IAB Hungary: Kutatás a koronavírus okozta válság hatásáról a digitális reklámpiacon


Az IAB Hungary az IAB Europe mintájára 2020 április 28. és május 10. között nem reprezentatív, B2B kutatást végzett az IAB tagvállalatainak munkatársai és egyéb digitális területen érintett cégek képviselői, szakértői között, hogy felmérje, a COVID-19 válság miként és mennyire befolyásolja a digitális reklám- és marketingipart. A kutatás eredményeit Kardos Gábor (Magyar Jeti Zrt.), az IAB…

IAB HU AdExpect 2020


A szakma várakozása az éves digitális reklámpiaci költés alakulásáról. Letöltés: IAB_Adexpect_2020_SH.pdf

Marketing’s Privacy Mandate


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon

The Data Centric Organization 2020


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon

Nielsen Annual Marketing Report


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon

Vloggervilág 2016


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon

Attitudes to digital video advertising – Report 2018


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon

From Viral To Tribal – The Next Frontier In Publishing


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon

Global Trends In Mobile Advertising – H2 2018


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon

Online Adspends 2018 – Czech Republik


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon