IAB Hungary dokumentumok

Dokumentum címke: programmatic

The Programmatic Out Of Home (OOH) Advertising Guide


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon

IAB Europe Attitudes to Programmatic Advertising Report 2020


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon

The Programmatic Advertising Spend Report 2019


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon

IAB International Report on Programmatic In-Housing


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon

The State of Programmatic Advertising


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon

IAB Europe Guide to the Post Third-Party Cookie Era


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon

Adat Position Paper 2020


Az IAB Hungary ADAT munkacsoportjának helyzetképe és útmutatója azok számára, akiket érdekel az adatpiac, de egyelőre tele vannak kérdésekkel. AZ ADAT Position Paper 2020 elkészítését még 2019 őszén kezdte meg az IAB, ADAT munkacsoportja. A gyorsan változó világunkban egy ilyen terjedelmű szakmai anyag megvalósítása igen sok kihívást tartogat. A folyamatosan változó jogi és technológiai körülmények mellett a…

2020.02.25. AdTech reggeli – Dr. Simon Ádám: Adatvédelem és a programmatic iparág


Kevés iparágban jelent akkora problémát a jogszabályok értelmezése üzletileg kritikus kérdések tekintetében, mint az adtech és programmatic iparágakban. Az elmúlt évben azonban az adatvédelmi hatóságok és a bíróságok egyre több olyan döntést és iránymutatást tettek közzé, amelyek segítik a piaci szereplőknek a jogszabályok értelmezését. Miközben még hosszú az út a teljesen átlátható és alkalmazható szabályozói…

2020 Global Digital Ad Trends


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon

Video Advertising Requires New Monetization Strategies


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon

Connected TV: The Emotional Power of TV and the Precision of Programmatic


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon

Attitudes To Programmatic Advertising 2019


Ezt a tartalmat csak az IAB Hungary tagjai érhetik el. Amennyiben ön IAB tagvállalatnál dolgozik, kérjük, hogy – lépjen be – vagy regisztráljon