Elnökség - Bognár Vera

Bognár Vera

Haleon

Bognár Vera 2023 márciusától a Haleon (GlaxoSmithKline-Consumer Kft.) Cluster Digital Managereként a hazai piac mellett a román, a cseh és a szlovák piac digitális jelenlétéért felel, támogatva a helyi csapatokat a hatékonyabb kampányok és folyamatok kiépítésében.

2019-től kezdődően négy éven keresztül a Nestlé digital & marketing managereként tevénykedett, ahol fő feladatai közé tartozott az offline és online médiatervezés és -vásárlás, annak irányítása és felügyelete, valamint a digitális kompetenciák fejlesztése. Az utolsó évben ezen felül Corporate Communication Managerként a “Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért” programért, valamint a Nestle.hu és az Igyteljesazelet.hu weboldalakért és azok social media jelenlétéért felelt. Aktív szervezője volt a MAKSZ és az IAB által indított képzéseknek, éveken át vezette az IAB Oktatási Munkacsoportját, az IAB Elnökségének pedig 2020 óta tagja.

Pályafutását a telekommunikációs szektorban kezdte, nyolc éven át főként IVR és mobil szolgáltatásokkal foglalkozott a TeleMedia Interaktív Szolgáltatások marketing menedzsereként. Vera 2006 és 2018 között nemzetközi médiaügynökségeknél (pl. MEC/Wavemaker, OMD, MediaCom) dolgozott többségében digitális területet érintő pozíciókban, miközben számos iparágat és olyan ügyfeleket ismert meg, mint a Vodafone, a Beiersdorf, a PSA, a P&G, a GSK, a Shell, a Kia vagy a Hyundai.