Elnökség - Bognár Vera

Bognár Vera

Nestlé

Bognár Vera pályafutását a telekommunikációs szektorban kezdte, nyolc éven át foglalkozott IVR és mobil szolgáltatásokkal, majd 14 évet töltött médiaügynökségi oldalon különböző pozíciókban (Wavemaker, OMD, MediaCom, Havas Média) digitális és offline média területen egyaránt, olyan ügyfelekkel dolgozva például mint a Vodafone, P&G, Mercedes, IKEA, Bayer, Shell, Unicredit, Allianz, Kia, Hyundai, Emirates stb.. Aktív szervezője volt a MAKSZ és az IAB közösen indított képzéseinek, 2015-től közel 4 éven át vezette az IAB Oktatási Munkacsoportját. Meghívott előadó Digitális tematikában a Corvinus és a Budapesti Gazdasági Egyetemen, valamint a Budapesti Műszaki Egyetemen és az ELTÉ-n. 2019-ben visszatért a megbízói oldalra, jelenleg a Nestlé digital & marketing managereként fő feladata az offline és online médiatervezés és vásárlás irányítása és felügyelete, a márkák segítése stratégiai és taktikai kérdésekben, valamint a média és digitális kompetenciák fejlesztése.