Szavazási szabályok
Az alábbi online szavazáson 1 fő ügynökségi képviselői hely betöltéséről szavaznak az IAB Hungary tagjai. Az új elnökségi tag megbízása a jelenlegi elnökség mandátumának lejáratáig fog tartani (2021. év vége).
Minden tagcégtől 1 szavazat adható le. Amennyiben egy tagcégen belül több képviselőtől is érkezik online szavazat, úgy az semmis – ezt jelezni kell az érintett tagvállalat szavazóinak és lehetőséget adni ismételt szavazásra.
A szavazás zárul: 2020. december 3. 23:59
Eredményhirdetés: 2020. december 4.
Szavazni az itt elérhető űrlap kitöltésével lehet. A szavazatokat a szavazóbizottság tagjai (Kenessey Adrien, Szutor Ferenc) ellenőrzik és összesítik. A szavazat validálása után e-mailes visszaigazolást küldünk a leadott szavazatról.
A jelölt bemutatása
A pozícióra két jelölés érkezett, közülük egy tagunk vállalta, hogy indul a választáson.
Néz Kata, Strategy Director Omnicom Media Group
Kata 2005-ben kezdte médiaügynökségi pályafutását az OMD-nél, ahol a Média Diákverseny győztes csapatának tagjaként kapott gyakornoki lehetőséget. Az OMD-nél töltött 8 év alatt offline médiatervezési, ügyfélkapcsolati feladatokkal foglalkozott helyi és nemzetközi ügyfél portfólión.
2011-ben csoportvezetőként érkezett a Zenith Optimedia-ba.
Karrierje 1 évvel később, az Omnicom Media Grouphoz visszatérve fordult digitális irányba, ahol Yasar Umuttal szoros együttműködésben dolgozott a Resolution Media digitális média részleg kialakításán, valamint a PPC, majd a programmatic terület integrálásán a stratégiai média tervezésbe.
Feladatkörébe tartozott a digitális specialisták stratégiai szemléletének fejlesztése, a cégcsoport szintű, illetve ügyfeleknek szóló digital tréning csomag kialakításában való részvétel, az integrált média stratégiai gondolkodás alapjainak megteremtése.
Az elmúlt 7 év során lehetősége volt a digitális világ széles spektrumának megismerésére a klasszikus display megoldásoktól kezdve a hirdetés kiszolgáláson át a SEO, a digitális attribúciós megoldások és programmatic területekig, támogatva a specialistákat e szolgáltatások “ügyfél barát” kialakításában, a klasszikus médiamegoldásokkal való harmonizálásban.
Jelenleg az Omnicom Media Group stratégiai vezetője, ahol fő feladata az integrált stratégiai szemlélet megvalósítása és new business projektek vezetése.
.