A Z-generáció köré szervez workshopot az EMOK

internet

Online workshopot tervez október utolsó péntekére az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért (EMOK) szervezete a Z generáció médiahasználatának, fogyasztói szokásainak és a társadalomban elfoglalt szerepük, értékük megismerésére. A workshop keretein belül négy előadást tartanak, melyek különböző szempontból közelítik meg ezt a korcsoportot. Elsőként az Óbudai Egyetem gazdasági karának dékánja, Dr. Garai-Fodor Mónika beszél majd […]

IAB-tagsággal ingyenes

A kutatás- és oktatásmódszertanra szervez workshopot az EMOK

Budapesti Corvinus Egyetem Fővám tér 8., Budapest, Magyarország

Február 3-án, pénteken tartja az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért (EMOK) szervezet az éves Kutatás- és oktatásmódszertani workshopját a Budapesti Corvinus Egyetemen. Az egész napos programot kínáló workshop előadóiként elismert hazai és nemzetközi kutatókat, oktatókat hívtak meg. A délelőtti programot a kutatásmódszertan témája köré szervezték, amelynek fókuszában a kísérleti módszertan témaköre áll. A délután […]

5000Ft - 7000Ft

A mesterséges intelligencia kihívásairól tart workshopot az EMOK

Online

Generatív mesterséges intelligencia (MI), neurális hálózatok, algoritmizált hirdetési piac, MI-vezérelt üzleti modellek, MI-re épülő kutatási módszerek, etika és megbízhatóság - csak néhány kulcsszó, amelyekről egyre többször beszélünk és egyre többet fogunk hallani. Október első péntekén sok más mellett ezen kifejezések is szóba kerülnek az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért (EMOK) szervezet online workshopján, amelynek célja, […]

IAB-tagsággal ingyenes