Amazon Ads and the Next Wave of Retail Media

Amazonico Restaurant 10 Berkeley Square, London, Egyesült Királyság

A brit kiskereskedelmi szektoron átfolyó Amazon-hirdetések teljes összege 2024-re a 2,4 milliárd fontot is elérheti, ám a szakértők a jövőben még nagyobb befolyást jósolnak az e-kereskedelem mamutszereplőjének. A várhatóan megnövekvő hirdetési költségek komoly kihívások elé állítják és a marketing büdzsé újratervezésére szólítják az Amazonon hirdető márkákat. De hogy pontosan milyen hatással lesz ez a piacra, […]

TikTok A-Z-ig újra

Premier Kultcafé Üllői út 2-4., Budapest, Magyarország

Mi van a TikTokon? Kik a legnépszerűbb influencerei? Milyen szerepe van a hazai közösségi média ökoszisztémájában? Hogyan lehet hirdetésre használni, és milyen hirdetési formák várhatók még az idén? Mindez kiderül a Kreatív Magazin kiadója által szervezett második TikTok Workshopon szeptember harmadik keddjén. És hogy mire lehet még számítani? Például a legújabb TikTok trendekre, hazai és […]

Gaming és podcast-napokkal tér vissza a Digital Upfronts 2022

London's Steel Yard The Steel Yard, Allhallows Ln EC4R 3UE, London, Egyesült Királyság

Két év online közvetítés után a Digital Upfronts idén októberben ismét teret ad a személyes találkozásoknak, és három hetet is igyekszik megtölteni programokkal. Előadóként a digitális reklám- és marketing szakma legnagyobb szereplőit hívták meg a színpadra, akik azon legfrissebb trendeket viszik magukkal Londonba, amelyek várhatóan a legnagyobb mértékben határozzák majd meg a 2023-as évet. Az […]

Újszerű, szokatlan, emlékezetes digitális megjelenésekkel lehet nevezni a Pixel Perfect Awardsra

internet

Már javában várják a nevezéseket a Pixel Perfect Awards (PPA) digitális versenyére, amelyet a Kreatív Magazin és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) szervez. A PPA a korábbi, szintén a magazin által indított Best.net digitális verseny átstrukturált, kibővített változata lesz; a verseny arculatát a Publicis Groupe Hungary kreatív csapata készítette. A versenyre olyan, Magyarországon bejegyzett […]

CTV-re és retail mediára építő héttel bővül a Digital Upfronts 2023 rendezvénye

London , Egyesült Királyság

A Digital Upfronts idén ősszel ismét teret ad a személyes találkozásoknak, ezúttal ráadásul már közel négy hetet igyekszik megtölteni programokkal. A szeptember 27. és október 19. közé tervezett rendezvénysorozatra a digitális reklám- és marketing szakma legnagyobb szereplőit hívták meg előadókként, akik a színpadon a legfrissebb trendeket vonultatják majd fel, amelyek várhatóan a legnagyobb mértékben határozzák […]

IAB Europe webinárium: Mitől lesz minőségi egy hirdetés?

Megújult az IAB Europe 2021 szeptemberében először kiadott Guide to Quality kiadványa, amellyel a digitális ökoszisztéma szereplői számára a transzparencia és az elszámoltathatóság kérdéseiben igyekszik utat mutatni. Az idei dokumentum újdonsága, hogy fenntarthatósági kérdésekkel is foglalkozik, amelyekre már bevált gyakorlatokon keresztül ad válaszokat. Az IAB Europe Guide to Quality 2024 kiadványa teljes terjedelmében dokumentuntárunkban is lapozgatható. A […]

IAB Europe webinárium a retail media szabványairól

Az IAB Europe Retail Media Munkacsoportja 2023-ban végzett felmérést európai tagcégei között arról, hogy milyen tényezők akadályozzák, bizonytalanítják el a vállalatokat a kiskereskedelmi médiás befektetéseikben, és mely területeken érzik legfőképp szükségét a szabványosításnak. Korábban ugyanis nem voltak egységes sztenderdek a kiskereskedelmi média hirdetéseire vonatkozóan. Múlt év végén a kérdőívre beérkezett válaszokat összesítették, értékelték, februárra pedig […]