d3con 2022

Hamburg , Németország

A d3con a legnagyobb konferencia, amely a digitális reklámozás jövőjével foglalkozik. Az idei rendezvény fókuszában a programmatic, a marketingautomatizálás és mesterséges intelligencia állnak. Az április 26-i Advertisers Day kizárólag hirdetőknek szól, április 27-én pedig a d3con nyitva áll a hirdetők, ügynökségek, kiadók, technológiai és platformszolgáltatók és mindenki más számára.

Digital Enterprise Show (DES) 2022

Malaga - FYCMA Ortega y Gasset, 201, Malaga, Spanyolország

A világ vezető eseménye a digitális átalakulásnak témájában. A Digital Enterprise Show (DES) a digitális üzleti transzformációra és a legmodernebb technológiákra fókuszál, kiváló előadók segítségével. Az esemény kitűnő B2B platform az üzletkötésre, továbbá márkák, thought leadership és az üzleti kapcsolatok megerősítésére. Az esemény egyszerre expo a világ több mint 300 legjobb technológiai vállalatával, és konferencia […]

DMEXCO 2022

Koelnmesse Messeplatz 1., Köln

A Digital Marketing Exposition & Conference (DMEXCO) a digitális üzlet, marketing és innováció valamennyi kulcsfontosságú döntéshozójának közössége és találkozóhelye, amelyre idén 500 nemzetközi csúcselőadót várnak.

50 eurós kedvezménnyel kínálnak jegyeket a 2023-as d3con konferenciára

Hamburg , Németország

A legnagyobb konferencia Európában, amely a digitális reklámozás jövőjével foglalkozik – ezzel a mottóval jelentette be az IAB Europe, hogy megnyílt a jelentkezés a jövő márciusi d3con konferenciára, amelyre most 50 eurós kedvezménnyel kínálnak belépőket. A Hamburgba szervezett, kétnapos rendezvény első felét, egészen pontosan március 21-ét a Hirdetők Napjaként emlegetik, amelyet a hirdetőknek és ügynökségeknek […]

Londonban tartják az európai programmatic piaci szereplők csúcstalálkozóját

Bishopsgate, London Liverpool Street, London

Idén május utolsó hétvégéjén tartják a Programmatic Pioneers Summit rendezvényt, amelyet Európa legnagyobb programmatic fókuszú eseményeként emlegetnek a márkák, ügynökségek, kiadók és technológiai vállalatok körében. Hatvannál is több programmatic szakértő áll majd a közönség elé, hogy megoszthassa tapasztalatát és beszámoljon a közönségnek a legújabb trendekről. A londoni Bishopsgate konferenciaközpontba szervezett esemény résztvevői 30-nál is több […]

449 £-tól

DMEXCO 2023: A Rajna partján találkoznak a digitális marketing szakértői

Koelnmesse Messeplatz 1., Köln

Aki a legújabb marketingtrendekre, a legfrissebb iparági hírekre és nemzetközi kapcsolatépítő lehetőségre vágyik, annak ott a helye Európa legnagyobb digitális marketing és technológiai eseményeként emlegetett DMEXCO helyszínén. A mozaikszó mögött a Digital Marketing Exposition & Conference rendezvénye áll, amely a digitális marketing szakma kulcsfontosságú döntéshozóinak közösségi és találkozóhelye évek óta, és amelyre idén 600 nemzetközi […]

Az MI lesz a digitális hirdetések jövőjével foglalkozó konferencia fókusztémája

CinemaxX Hamburg-Dammtor Dammtordamm 1., Hamburg, Németország

Márciusban ismét megrendezik a digitális reklámozás jövőjével foglalkozó, legnagyobb európai konferenciaként emlegetett eseményt, amelynek társszervezője az IAB Europe. A kétnapos, hamburgi rendezvény első felét idén is a hirdetőknek dedikálják, amelyen a hirdetői iparágat érintő legfontosabb témákat, kérdéseket igyekeznek körbejárni és a 2024-es évben várható trendeket bemutatni.   A második napra szervezett konferenciára a hirdetők mellett […]

Energiahelyzet, digitalizáció és fenntarthatóság – Áprilisban ismét Márkaépítés konferencia

Magyar Telekom Könyves Kálmán krt. 36., Budaoest

A Márkamonitor 2013-ban indította Márkaépítés konferenciáit, amelynek utolsó három kiadását már az üzleti környezet, a fogyasztói magatartás és a mindennapi élet folyamatos, véget nem érő változására utalva, a „neverending story” jegyében szervezte meg. A 2022-es konferencia például a pandémia kapcsán kialakult változásokról, a tavalyi rendezvény az orosz-ukrán háború árnyékában bekövetkezett világpolitikai és a világgazdasági átalakulásról […]

34900Ft + áfa

A kommunikátorok új generációjának megtalálása az MPRSZ és az MCC konferenciájának fókusztémája

MCC Budapest Campus Tas Vezér utca 3-7., Budapest

Április 30-án Next Gen of Communicators címmel szervez konferenciát a Mathias Corvinus Collegium és a Magyar Public Relations Szövetség. A rendezvény célja, hogy az ügynökségek, vállalati kommunikációs vezetők és az akadémia vezető kommunikációs oktatói számára egy közös platformot biztosítsanak a tapasztalatok megosztására és az utánpótlással kapcsolatos legfontosabb kérdések megvitatására. Az ügynökségi és vállalati szakemberek pályakezdőkkel […]