The Next Wave of Advertising: Retail media webináriumot tart az IAB Europe

Online

Szeptember 13-án délelőtt 11 órától tart online szemináriumot az IAB Europe kiskereskedelmi média munkacsoportja. A webinárium témája az IAB Europe 101 Guide to Retail Media címmel hamarosan megjelenő kiadványa lesz, amely során körbejárják a kiskereskedelmi média legfontosabb definícióit, a vásárlás és értékesítés gyakorlatát, a legfontosabb mérési elveket, de szóba kerül az is, hogyan tud az […]

A digitális audiohirdetésekről tart webináriumot az IAB Europe és a GroupM Nexus

Online

„The Evolution of Digital Audio Advertising Report 2023” címmel jelent meg a GroupM Nexus és az IAB Europe közös jelentése, amely a digitális audiohirdetések jelenlegi trendjeivel és befektetési lehetőségeivel foglalkozik. A kiadvány mélyebb betekintést ad a csatorna használatának előnyeibe, többek között arra a kérdésre is választ adva, pontosan hogyan és miért használják a márkák kampányaikban […]

Október 19-én ismét CTV Day!

Online

Folytatódik a CTV Day névre keresztelt, panelbeszélgetésekből álló és piaci elemzésekre épülő sorozat, amely időről időre a Connected TV-ben rejlő lehetőségeket és a témával kapcsolatos legújabb kutatási eredményeket vizsgálja. Az októberi 19-i eseményen a legutóbbi, CTV-s európai kutatásról lesz szó, beleértve a méréseket, az idei trendeket és a jövőbe mutató lehetőségeket. A délután fél négykor […]

IAB Europe Industry Insider: A TikTok szerepe a harmadik feles sütik kivezetését követő időszakban

Online

Lassan tényleg a végéhez közeledik a harmadik féltől származó sütik korszaka, amely miatt 2024 utolsó negyedévére a digitális marketing tájképe is átformálódk. Ez pedig hatással lesz arra is, hogy a vállalatok hogyan azonosítják majd célközönségüket, hogyan jelenítik majd meg hirdetéseiket, és hogyan mérik majd online kampányaik hatékonyságát. Az IAB Europe november 14-re tervezett webináriumának előadói […]

IAB Europe webinárium: Minden, amit a TCF-ről tudni kell

Online

December 7-én mindenki számára ingyenesen elérhető webináriumot szervez az IAB Europe TCF (Transparency & Consent Framework) témában. Az online szemináriumon pontosan kiderül, hogy mi az a TCF, miért hozták létre és hogyan működik. Az előadás hallgatói teljes képet kaphatnak a keretrendszerről és arra is lehetőségük nyílik, hogy feltegyék a témában felmerülő kérdéseiket. Aki tehát szeretné […]

Webinárium Daniel Knapp-pel: 10 trend, ami idén mozgatja a digitális reklámpiacot

Az európai digitális reklámpiac teljesítését továbbra is a gazdasági bizonytalanság befolyásolja, de hogy pontosan hogyan és milyen mértékben, arról Daniel Knapp, az IAB Europe vezető elemzője, közgazdásza tart évindító webináriumot. A január 11-i előadásában a tavalyi év statisztikáira alapozva vetíti elő az idei évi piaci mozgásokat és a szektorban 2024-re várható változásokat, amely kapcsán tíz […]

Ingyenes

Ingyenes webinárium: Így használd a TikTokot 2024-ben!

Január 18-án a londoni Startup Grind csapata szervez egy ingyenes online szemináriumot elsősorban a kis és közepes méretű vállalkozásokat célozva, akiket a TikTok világába terveznek bevezetni, hogy kiderüljön, miért és hogyan érdemes használni a platformot 2024-ben. A webináriumot Katey McElroy (Strategic Partnership Manager, TikTok) tartja, amelyet három pillérre épít: az első részében azt mutatja meg, […]

Ingyenes

IAB Europe webinárium: Mitől lesz minőségi egy hirdetés?

Megújult az IAB Europe 2021 szeptemberében először kiadott Guide to Quality kiadványa, amellyel a digitális ökoszisztéma szereplői számára a transzparencia és az elszámoltathatóság kérdéseiben igyekszik utat mutatni. Az idei dokumentum újdonsága, hogy fenntarthatósági kérdésekkel is foglalkozik, amelyekre már bevált gyakorlatokon keresztül ad válaszokat. Az IAB Europe Guide to Quality 2024 kiadványa teljes terjedelmében dokumentuntárunkban is lapozgatható. A […]

IAB Europe webinárium a fenntarthatóságról

Március utolsó keddjén fenntarthatósági témában szervez online szemináriumot az IAB Europe, ahol iparági szakértők tartanak beszámolót a digitális reklámipar jelenlegi állapotáról és mindarról a munkáról, amit tavaly óta sikerült elérni ezen a területen. Szó lesz majd a digitális reklámok szén-dioxid-kibocsátását csökkentő lehetőségekről, a szabályozásokról, az iparági szövetségek által végzett eddigi munkáról, és minden olyan fontos […]

RTL-webinárium a “The New Life of the Living Room” kutatás eredményeiről

Online

Az RTL AdAlliance április 23-án 11 órától online eseményen mutatja be a harmadik alkalommal elkészített "The New Life of the Living Room" című kutatásának eredményeit. A legfrissebb Total Video kutatásukban ezúttal már nemcsak 11 európai ország fogyasztói szokásait elemezték, hanem az Amerikai Egyesült Államokból származó adatokkal is kiegészítették azt. Az áprilisi online közvetítésen sorra veszik […]

Ingyenes

IAB Europe webinárium: Sokszínűség, esélyegyenlőség és közös döntéshozatal a programmatic területén

Az IAB Europe június 26-án online szemináriumot szervez az automatizált hirdetési piacra fókuszálva, amely során a sokszínűség, az esélyegyenlőség és a szervezeten belüli közös döntéshozatal (angolul diversity, equity, and inclusion – DEI) fontosságára igyekeznek felhívni a figyelmet. Egy olyan iparágban, amely az innovációra és a folyamatos kapcsolódásra épít, a sokszínűség és a befogadás kultúrájának támogatása […]