- Ez az esemény elmúlt.
Gaming és podcast-napokkal tér vissza a Digital Upfronts 2022
2022.10.04. - 2022.10.21.
Két év online közvetítés után a Digital Upfronts idén októberben ismét teret ad a személyes találkozásoknak, és három hetet is igyekszik megtölteni programokkal. Előadóként a digitális reklám- és marketing szakma legnagyobb szereplőit hívták meg a színpadra, akik azon legfrissebb trendeket viszik magukkal Londonba, amelyek várhatóan a legnagyobb mértékben határozzák majd meg a 2023-as évet.
Az Upfronts idén két új, önálló tematikával is bővül: az egyre dinamikusabban fejlődő gaming és podcast területe egy-egy külön napot kap a rendezvénysorozaton belül. A gaming köré épített október 18-i napon a műfajjal kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat, eszközöket és taktikákat ismerheti meg a szakmai közönség, miközben a régió legnépszerűbb gamerei is bemutatkoznak. A különböző tematikákra épített workshopokon szó lesz arról, hogy mit kell tudni a hirdetőknek a gamerekről, hogyan lehet beilleszteni a gaminget egy cég médiatervébe, hogyan használhatja azt egy márka a kampányában, de kiderül az is, hogy mitől lesz hiteles egy gamer és hogyan tud hatni másokra a játékos közösségen belül.
Az október 19-re tervezett podcast nap témái között pedig szó lesz arról, milyen az igazán hatékony podcast-hirdetés, kik és hogyan lettek a műfaj legsikeresebb képviselői, majd vezető podcast-producerek mutatják be a műfajban várható újdonságokat. Külön előadást terveznek a podcast-piac jövő évben várható mutatószámaira, már csak annak tükrében is, hogy 2021-ben az előző évhez képest 61 százalékkal nőttek a podcast-szektorban a reklámköltések.
Az október 4-től 21-ig tartó, háromhetes rendezvénysorozat alatt külön napokon mutatják be a Twitter, YouTube, Meta, TikTok és az Amazonnal kapcsolatos fejlesztéseket, híreket és legújabb hirdetési megoldásokat – a folyamatosan frissülő, részletes programért az esemény oldalát érdemes böngészni.
Fotó: Bob / Pixabay
Kapcsolódó: