Az idei Marketing Summit Hungary-n négy szakmai díjátadót is tartanak. A már hagyománnyá vált eseményen idén is bemutatják a legsikeresebb marketingvezetőket és brand managereket, az év legkiválóbb városmarketing megoldásait és kampányait, és egy valaki az eredményes szakmai életútja elismeréseként idén is megkapja az MMSZ Tonk Emil Életműdíjat.
Néhány program a teljesség igénye nélkül:
- Marketing az iránytű – a globalizált világ kihívásai és az arra adható válaszok
- Stratégiai tervezés, társadalmi párbeszéd és ami állandó: az örök változás
- Purpose marketing válaszai a jelen és a jövő kihívásaira
- Hulladékmentes világ – eredmények az elkötelezettség tükrében
- Termékinnovációk – a ma termékei a jövő alapanyagai, az optimális terméktervezés
- Green Pledge – Zöld vagy nem zöld – greenwashing ellen szakmai szervezetek összefogása (ÖRT, MAKSZ, MMSZ)
- Médiapiac új dimenziói
- Metaverzum marketing kihívásai és üzleti lehetőségei
- AR/VR reklámozás, tartalomgyártás, CGI virtuális influencerek
- Virtuális termékek, immerziv reklámok, avatar vásárlók – a VR/AR és a metaverzum ígéretei és realitásai 2022 szeptemberében
- Trade Hungary – FMCG és kereskedelemi szektor kihívásai
- Desztinációs-és turizmusmarketing üzleti lehetőségei
A rendezvény előadóinak névsora és a részletes program a rendezvény weboldalán olvasható.
Az IAB tagok most 20 000 forintos kedvezménnyel, 55 000 forintért juthatnak teljes ellátást biztosító belépőjegyhez. A jegyrendelést legkésőbb jövő keddig (szeptember 13.) juttathatjátok el a [email protected] mailcímre, ahol a résztvevők nevén, titulusán és mailcímén túl (ez a QR kód küldéséhez szükséges) jelezni kell azt is, hogy IAB tagok vagytok.