Fenntarthatóság, innováció és növekedés: Májusban ismét a madridi Interacton találkozik a digitális szakma

Circulo de Bellas Artes C. de Alcalá, 42., Madrid, Spanyolország

Az IAB Europe tizenhatodik alkalommal rendezi meg májusban a már hagyománnyá vált, legnagyobb éves eseményét, az Interactot, amelyen európai hirdetők, iparági szakértők, ügynökségek és médiatulajdonosok találkoznak, inspirálódnak és cserélnek tapasztalatot egymással. A madridi Interact 2023-as társrendezője az IAB Spain. A helyszín változatlan, a tavalyi évhez hasonlóan a rendezvényt idén is a kortárs művészetnek teret adó, […]

Kétnapos rendezvénnyel tér vissza a Podcast Show Londonba

London Islington's Business Design Centre London, Egyesült Királyság

A független podcast-készítőket, iparági szakembereket és üzleti döntéshozókat egyaránt célzó Podcast Show 2023-ban még több helyszínnel, még több tartalommal és iparági szakértővel tér vissza egy kétnapos rendezvény keretében Londonba. A podcast üzletág legnagyobb nemzetközi fesztiválját a London Islington Business Design Centre-ben tartják 350-nél is több nemzetközi előadóval, a panelbeszélgetések több mint 150 szereplőjével és globális […]

69£

Most van ideje váltani! Ingyenes online képzés a Google Analytics 4-ről mindenkinek!

Online

Online marketingesek, digitális médiatermékek szerkesztői és webáruházakat üzemeltetők számára is fontos dátum közeleg: 2023. július 1-től nem lehet többé adatokat gyűjteni és weboldalt elemezni a Google Analytics 3-as verziójában. A Universal Analytics felületét felváltó GA4-re legkésőbb június utolsó napjáig mindenkinek át kell állnia, amely az eddigi legjelentősebb és legtöbb feladatot adja az eszköz indulása óta. […]

Londonban tartják az európai programmatic piaci szereplők csúcstalálkozóját

Bishopsgate, London Liverpool Street, London

Idén május utolsó hétvégéjén tartják a Programmatic Pioneers Summit rendezvényt, amelyet Európa legnagyobb programmatic fókuszú eseményeként emlegetnek a márkák, ügynökségek, kiadók és technológiai vállalatok körében. Hatvannál is több programmatic szakértő áll majd a közönség elé, hogy megoszthassa tapasztalatát és beszámoljon a közönségnek a legújabb trendekről. A londoni Bishopsgate konferenciaközpontba szervezett esemény résztvevői 30-nál is több […]

449 £-tól

Webináriumon mutatják be a TCF 2.2 felhasználói felületét

Online

A szolgáltatóknak és kiadóknak 2023. szeptember 30-ig kell átállniuk az új TCF szabványra, amely 2023. május 16-án lépett életbe. Ezért augusztus 22-én délután fél öttől az IAB Europe egy online szeminárium keretében mutatja be a TCF 2.2 felhasználói felület legújabb fejlesztéseit a Consentmanager, a OneTrust és a Sourcepoint képviselőivel. A webináriumon a felhasználói felület használatához […]

Kétrészes webináriumon mutatják be a Google Privacy Sandbox működését

internet

Az IAB Europe egy újabb, ezúttal kétrészes webinárium keretében mutatja be a Privacy Sandbox eddigi fejlesztési eredményeit és azt, hogyan kezdhetik meg a vállalatok a tesztelést. A Chrome júliusban kezdte bevezetni a Privacy Sandbox API-kat a Chrome-felhasználók számára, és azt tervezi, hogy 2024 első negyedévére a harmadik feles sütik 1%-át, 2024 második felében pedig a […]

Ingyenes

Ingyenes GA4 vagy fizetős GA360? Segítünk dönteni! Csatlakozz az Analitika Munkacsoport webináriumához!

Online

Az IAB Hungary Analitika Munkacsoportja egyórás, alapozó webináriummal készül szeptember 1-én, amelynek fókuszában a GA4 által biztosított újszerű riportok alkalmazása mellett a Google Analytics 360 áll. Az online szeminárium végére pontosan kiderül majd, hogy kinek és miért érdemes elgondolkodnia a Google Analytics nagyvállalati verziójának használatán. Magyarország legrégebbi Google Partnerei közül két olyan digitális marketing ügynökség […]

The Next Wave of Advertising: Retail media webináriumot tart az IAB Europe

Online

Szeptember 13-án délelőtt 11 órától tart online szemináriumot az IAB Europe kiskereskedelmi média munkacsoportja. A webinárium témája az IAB Europe 101 Guide to Retail Media címmel hamarosan megjelenő kiadványa lesz, amely során körbejárják a kiskereskedelmi média legfontosabb definícióit, a vásárlás és értékesítés gyakorlatát, a legfontosabb mérési elveket, de szóba kerül az is, hogyan tud az […]

15 éves az IAB Hungary, ünnepeljünk együtt a Back2Work találkozón!

Jégkert Bakfart Bálint utca 2., Budapest, Magyarország

Kezdjük az őszt együtt az IAB Hungary születésnapi eseményén, ahol régi kollégákkal, sokak számára jól ismert arcokkal tekintünk vissza a szervezet elmúlt 15 évére, és ahol a munkacsoportok is megtartják a mára hagyománnyá vált nyílt napjukat. Bontunk majd tortát, koccintunk a múltra, a jelenre és a jövőre, de legfőképp sztorizgatunk, jókat beszélgetünk. Mikor? 2023. szeptember […]

DMEXCO 2023: A Rajna partján találkoznak a digitális marketing szakértői

Koelnmesse Messeplatz 1., Köln

Aki a legújabb marketingtrendekre, a legfrissebb iparági hírekre és nemzetközi kapcsolatépítő lehetőségre vágyik, annak ott a helye Európa legnagyobb digitális marketing és technológiai eseményeként emlegetett DMEXCO helyszínén. A mozaikszó mögött a Digital Marketing Exposition & Conference rendezvénye áll, amely a digitális marketing szakma kulcsfontosságú döntéshozóinak közösségi és találkozóhelye évek óta, és amelyre idén 600 nemzetközi […]

Átláthatóság és bizalom a fenntarthatóság és az MI területén

Online

Szeptember 27-én The Great Debate – Trust & Transparency címmel az IAB Europe ismét megrendezi az elmúlt években már hagyománnyá vált eseményét, amelyen a digitális reklámipar új kulcsfontosságú területeit figyelembe véve iparági szakértők osztják meg nézeteiket arról, hogyan lehetne növelni a hitelességet, átláthatóságot, bizalmat a digitális hirdetések területén. Az idei év fókusztémája a fenntarthatóság és […]