Webinárium Daniel Knapp-pel: 10 trend, ami idén mozgatja a digitális reklámpiacot

Az európai digitális reklámpiac teljesítését továbbra is a gazdasági bizonytalanság befolyásolja, de hogy pontosan hogyan és milyen mértékben, arról Daniel Knapp, az IAB Europe vezető elemzője, közgazdásza tart évindító webináriumot. A január 11-i előadásában a tavalyi év statisztikáira alapozva vetíti elő az idei évi piaci mozgásokat és a szektorban 2024-re várható változásokat, amely kapcsán tíz […]

Ingyenes

Ingyenes webinárium: Így használd a TikTokot 2024-ben!

Január 18-án a londoni Startup Grind csapata szervez egy ingyenes online szemináriumot elsősorban a kis és közepes méretű vállalkozásokat célozva, akiket a TikTok világába terveznek bevezetni, hogy kiderüljön, miért és hogyan érdemes használni a platformot 2024-ben. A webináriumot Katey McElroy (Strategic Partnership Manager, TikTok) tartja, amelyet három pillérre épít: az első részében azt mutatja meg, […]

Ingyenes

IAB Europe Townhall – Ez várható a szervezetben 2024-ben

Aki kíváncsi arra, hogy mit tartogat a 2024-as év az IAB Europe számára, és milyen, a tagsággal járó előnyöket, lehetőségeket érdemes kihasználni tagcégként, annak érdemes csatlakoznia a február 1-re tervezett IAB Europe Townhall névre keresztelt évindító online eseményre. A fenntarthatóságtól kezdve a retail médián át a programmatic témaköréig minden bizottság idei munkaterve szóba kerül majd, […]

Ingyenes

Az influenszeri és a platformfelelősségről tart ingyenes online workshopot a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 2024. február 8-án 10 órától „Fogyasztóvédelmi felelősség” címmel szervez online workshopot azzal a céllal, hogy mélyebb betekintést nyújtson a résztvevők számára a fogyasztóvédelem felelősségi rendszerébe, kiemelt figyelmet fordítva az influenszeri felelősség és a platformfelelősség kérdésköreire. Program: 10.00 – 10.10: Köszöntőt mond RIGÓ Csaba Balázs, a GVH elnöke 10.10 – 10.15: Moderátori […]

IAB Europe webinárium: Mitől lesz minőségi egy hirdetés?

Megújult az IAB Europe 2021 szeptemberében először kiadott Guide to Quality kiadványa, amellyel a digitális ökoszisztéma szereplői számára a transzparencia és az elszámoltathatóság kérdéseiben igyekszik utat mutatni. Az idei dokumentum újdonsága, hogy fenntarthatósági kérdésekkel is foglalkozik, amelyekre már bevált gyakorlatokon keresztül ad válaszokat. Az IAB Europe Guide to Quality 2024 kiadványa teljes terjedelmében dokumentuntárunkban is lapozgatható. A […]

Az MI lesz a digitális hirdetések jövőjével foglalkozó konferencia fókusztémája

CinemaxX Hamburg-Dammtor Dammtordamm 1., Hamburg, Németország

Márciusban ismét megrendezik a digitális reklámozás jövőjével foglalkozó, legnagyobb európai konferenciaként emlegetett eseményt, amelynek társszervezője az IAB Europe. A kétnapos, hamburgi rendezvény első felét idén is a hirdetőknek dedikálják, amelyen a hirdetői iparágat érintő legfontosabb témákat, kérdéseket igyekeznek körbejárni és a 2024-es évben várható trendeket bemutatni.   A második napra szervezett konferenciára a hirdetők mellett […]

IAB Europe webinárium a retail media szabványairól

Az IAB Europe Retail Media Munkacsoportja 2023-ban végzett felmérést európai tagcégei között arról, hogy milyen tényezők akadályozzák, bizonytalanítják el a vállalatokat a kiskereskedelmi médiás befektetéseikben, és mely területeken érzik legfőképp szükségét a szabványosításnak. Korábban ugyanis nem voltak egységes sztenderdek a kiskereskedelmi média hirdetéseire vonatkozóan. Múlt év végén a kérdőívre beérkezett válaszokat összesítették, értékelték, februárra pedig […]

IAB Europe webinárium a fenntarthatóságról

Március utolsó keddjén fenntarthatósági témában szervez online szemináriumot az IAB Europe, ahol iparági szakértők tartanak beszámolót a digitális reklámipar jelenlegi állapotáról és mindarról a munkáról, amit tavaly óta sikerült elérni ezen a területen. Szó lesz majd a digitális reklámok szén-dioxid-kibocsátását csökkentő lehetőségekről, a szabályozásokról, az iparági szövetségek által végzett eddigi munkáról, és minden olyan fontos […]

Energiahelyzet, digitalizáció és fenntarthatóság – Áprilisban ismét Márkaépítés konferencia

Magyar Telekom Könyves Kálmán krt. 36., Budaoest

A Márkamonitor 2013-ban indította Márkaépítés konferenciáit, amelynek utolsó három kiadását már az üzleti környezet, a fogyasztói magatartás és a mindennapi élet folyamatos, véget nem érő változására utalva, a „neverending story” jegyében szervezte meg. A 2022-es konferencia például a pandémia kapcsán kialakult változásokról, a tavalyi rendezvény az orosz-ukrán háború árnyékában bekövetkezett világpolitikai és a világgazdasági átalakulásról […]

34900Ft + áfa