
Események Search and Views Navigation
2020 október
Industry Guide To Supply Path Optimisation (SPO)
Az IAB Europe nemrég megjelent kiadványához kapcsolódó webinárium áttekinti az SPO működését, előnyeit és egyúttal kitekint a DPO lehetőségeire is. A részvétel regisztrációhoz kötött.
Tudj meg többet »Webinárium: Online lehetőségek válság idején
Hogyan hatott a COVID-19 a médiafogyasztásra, az online vásárlásra és a HR területére? Milyen eszközökkel érhető el növekedés jelen helyzetben? Többek között erre keresi a választ az IAB Austria, az IAB Romania és a Neticle első közös webinárján, ahol a tapasztalatok megosztása mellett a fejlődéshez vezető utakról is szó lesz. A webinar alapjául több elemzés is szolgál: az IAB Romania két kutatást végzett a pandémiával kapcsolatban, a Neticle pedig ebookba fűzte az utóbbi hónapokban készült publikációit. A főbb témák: -…
Tudj meg többet »IAB Europe Industry Insider Webinar – It Starts On TikTok
Stuart Flint (Flinty), a globális üzleti megoldások európai vezetője bemutatja a 100 millió európai felhasználóval rendelkező TikTok küldetését és teljesítményvezérelt hirdetési csomagjait. Szerezzen bennfentes tippeket és trükköket a TikTok használatához a gyakorlati példák felhasználásával azoktól, akik az élen járnak!
Tudj meg többet »IAB Europe Digital Audio Day
A Digital Audio Day a digitális audio reklámok formálóinak és alkotóinak találkozója. A résztvevők panelbeszélgetések és vitaindító beszédek sorozatán keresztül ismerhetik meg ezt az új digitális csatornát, amely egyre jobban vonzza mind a fogyasztókat, mind a márkákat. Az élő közvetítés keretében kérdés-válasz szekcióra is sor kerül. A részvételhez regisztráció szükséges.
Tudj meg többet »RGB – Kreatív Design Award nevezési határidő
Az RGB – Kreatív Design Award hiánypótló és hagyományteremtő szándékkal indította 2019-ben a Kreatív magazin, mert úgy gondolták, számos tehetséges fiatal tervező, grafikus tevékenykedik a hazai színtéren, akiknek a kommunikációs, médiás és marketinges vonatkozású alkotásait eddig csak nemzetközi versenyeken volt lehetőségük megméretni. Második alkalommal meghirdetett verseny célja, hogy megtalálják és díjazzák Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait. Szeretnék ráirányítani a figyelmet a vizuális minőség erejére és fontosságára a márkacélokat szolgáló designmegoldások körében, mint az…
Tudj meg többet »2020 november
Doing Good – CSR Award nevezési határidő
Pályázni a 2018. augusztus 1. és 2020. augusztus 1. között, Magyarországon futott társadalmi felelősségvállalási projektekkel lehet. A versenybe nevezhet minden, Magyarországon tevékenykedő cég, mely ellen jogerős ítélet szabálysértési eljárásban nem született.
Tudj meg többet »LoveAudio: The State Of Programmatic Streaming
Az IAB Europe webinarján a Spotify és a L'Oreal szakértőinek bevonásával a programmatic streaming trendjeiről lesz szó. Előadók: Clementina Piazza - Spotify Automation Lead (UK) Evangelia Samouris - L’Oreal Media Trader Az eseményen regisztráció ellenében lehet résztvenni.
Tudj meg többet »Green Wave 2020
Hol tartanak most a fenntarthatósági szempontokat is figyelembe vevő termékek a vevők fejében, és milyen csatornán érdemes beszélni ezekről? Eladja magát az e-autó? Milyen az a környezetvédelmi kampány, ami nem csak díjakat, de eredményeket is hoz? Mitől lesz egy rendezvény zöld, és meddig jutottunk a gyakorlatban a leállás előtt? Az online eseményen regisztráció ellenében lehet résztvenni.
Tudj meg többet »Virtual Programmatic Day H2 2020
Az iparág legnagyobb virtuális találkozója, a Virtual Programmatic Day (VPD) a legújabb piaci trendekre összpontosít, beleértve a költéseket, a motivációkat, az akadályokat, a legfontosabb növekedési területeket (mint például a csatlakoztatott TV) és a programmatic jövőjét a sütik utáni korszakban. A 2020 első félévi eseményen több mint 1500-an vettek részt. A részvételhez regisztráció szükséges.
Tudj meg többet »2021 január
Best.net 2020 nevezési határidő
A Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye, melynek célja a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok értékelése. Fődíjak: Best.net 2020 Ügynöksége díj Best.net 2020 Legjobb megoldás Best.net 2020 Ügyfele díj
Tudj meg többet »