50 eurós kedvezménnyel kínálnak jegyeket a 2023-as d3con konferenciára

Hamburg , Németország

A legnagyobb konferencia Európában, amely a digitális reklámozás jövőjével foglalkozik – ezzel a mottóval jelentette be az IAB Europe, hogy megnyílt a jelentkezés a jövő márciusi d3con konferenciára, amelyre most 50 eurós kedvezménnyel kínálnak belépőket. A Hamburgba szervezett, kétnapos rendezvény első felét, egészen pontosan március 21-ét a Hirdetők Napjaként emlegetik, amelyet a hirdetőknek és ügynökségeknek […]

Online IAB Cafén mutatjuk be a digitális reklámpiac múlt évi költéseit és idei várakozásait

internet

Nyolcadik alkalommal végeztünk felmérést az IAB Hungary tagjai és partnerei körében a digitális reklámpiac alakulásáról és legfontosabb változásairól, amelynek eredményeit március utolsó csütörtökén egy online IAB Café keretében mutatjuk be. Kiderül majd, hogy mekkora lehet az idei digitális reklámköltés, mely hirdetési típusokkal szemben a legoptimistább a piac, milyen új jelenségek hatása a legmarkánsabb, és milyenek […]

IAB-tagsággal ingyenes

Minden, amit ma tudni kell a prémium videós programmaticról

internet

Március 30-án, csütörtökön délután háromtól az IAB Europe Programmatic Trading bizottsága tart webináriumot a prémium videós környezetben elhelyezett programozott hirdetésekkel kapcsolatban. Szóba kerül majd, hogy pontosan mit kell érteni prémium videó alatt, milyen mérési kihívásokkal küzd ma a piac a különböző csatornák és platformok tekintetében, de az is kiderül, hogy milyen szempontokat kell figyelembe vennie […]

A retail media lehetőségeiről és jövőjéről tartanak online is követhető rendezvényt Londonban

internet

A digitális reklámipar kulcsfontosságú médiacsatornájaként emlegetett retail media szektor hirdetési költései az IAB Europe előrejelzése szerint 2026-ra a 25 milliárd eurós összeget is elérhetik Európában. És mivel a márkák folyamatosan növelik hirdetési költéseiket ezen a csatornán – amely jelenségben a harmadik feles sütik fokozatos elértéktelenedése is szerepet játszik – fontos, hogy a digitális iparág közösen […]

TikTok A-tól Z-ig workshop

Premier Kultcafé Üllői út 2-4., Budapest, Magyarország

Hol van a TikTok helye a médiamixben? Hogyan kell ide tartalmat készíteni? Mi az a TikTok algoritmus? Hogyan és pontosan mit kell mérni? Egyáltalán mi van ma a TikTokon? Többek között ilyen kérdésekre is választ kaphatnak azok, részt vesznek a Kreatív Magazin kiadója által szervezett TikTok workshopon, amelyet áprilisban a Premier Kultcaféban tartanak. A három […]

46900FT+áfa

Google Privacy Sandbox: Megvannak a tesztelés első eredményei

internet

Az IAB Europe egy újabb webinárium keretében mutatja be április 26-án a Privacy Sandbox tesztelésének első eredményeit. Az online eseményen a Google Chrome képviselője a Privacy Sandbox legújabb fejlesztéseiről tart bemutatót, majd az RTB House és a Criteo szakértői beszélnek a FLEDGE- és Topics API tesztelések során szerzett legfontosabb tapasztalataikról. Mivel a Chrome idén nyáron […]

IAB-tagsággal ingyenes

IAB NewFronts: A világ legnagyobb digitális tartalomexpóját kínálja New York

New York

Az IAB NewFronts rendezvényét a világ legnagyobb digitális tartalomexpójaként emlegetik, ahol a látogatók az amerikai kontinens média- és szórakoztató iparának legújabb tartalomtípusait ismerhetik meg. A résztvevők különböző helyszíneken kaphatnak betekintést az amerikai digitális tartalomipar nagyágyúinak, köztük a YouTube, a BuzzFeed, a Condé Nast, a Mashable és a Vice működésébe, technológiai hátterébe, miközben az iparág jelenét […]

IAB Europe: Virtual Programmatic Day Londonból

internet

Elsősorban az iparág szakértőit és vezetőit szólítja meg az IAB Europe májusi hibrid eseménye azzal a céllal, hogy megismerhessék a szektor legújabb trendjeit, annak legfontosabb hajtóerejét és egyben mindazon kihívásokat, amelyek az európai programozott kereskedelmet befolyásolják. A programmatic ágazat legnagyobb virtuális és a Xaxis londoni irodájában személyes részvétellel is zajló rendezvényén minden szakértői panelbeszélgetésbe igyekeznek […]

Májusban ismét Podcast Upfront New Yorkban!

New York City 1221 6TH AVE, New York, New York, Egyesült Államok

Május 11-én tartják New Yorkban a világ legnagyobbként emlegetett, podcast témára épített eseményét, amelyet minden évben az amerikai IAB a márkák, ügynökségek és médiavásárlók számára rendez meg, hogy egy frissebb képet rajzolhasson meg a podcastek legizgalmasabb trendjeiről, újdonságairól és azon teljes ökoszisztémáról, amely kapcsán ma podcast-szektorként beszélhetünk. Az IAB Podcast Upfront rendezvényen az audio piac […]

IAB-tagsággal ingyenes

Megint beszélnünk kell a podcastekről! Podcast Insight Hungary 2023

Irányi Palota (Publicis House) Irányi utca 17., Budapest

A piacot reprezentatív módon elsőként az IAB Hungary Audio Munkacsoportjának megbízásából az NRC Piackutató Intézet mérte fel 2021-ben. Ebből a kutatásból derült ki, hogy a hazai internetezők 12%-a, azaz több mint 800 ezer ember hallgat legalább heti rendszerességgel podcasteket, és ezen közönségen belül felülreprezentáltak a magas vásárlóerejű fogyasztók, akik jellemzően fiatalosnak, nyitottnak és digitálisan érettnek […]

25000Ft+Áfa (IAB-TAGSÁGGAL INGYENES)