IAB Europe Industry Insider: A TikTok szerepe a harmadik feles sütik kivezetését követő időszakban

Online

Lassan tényleg a végéhez közeledik a harmadik féltől származó sütik korszaka, amely miatt 2024 utolsó negyedévére a digitális marketing tájképe is átformálódk. Ez pedig hatással lesz arra is, hogy a vállalatok hogyan azonosítják majd célközönségüket, hogyan jelenítik majd meg hirdetéseiket, és hogyan mérik majd online kampányaik hatékonyságát. Az IAB Europe november 14-re tervezett webináriumának előadói […]

IAB Europe: Virtual Programmatic Day 2023

Online

A november 21-i Virtual Programmatic Day fókusztémáját ezúttal a mesterséges intelligencia és programozott vásárlás kapcsolata köré építik, amelyen a hamarosan elérhető, éves Attitudes to Programmatic felmérésük eredményeiről is szó lesz. Utóbbi riportjuk előrejelzése szerint ugyanis 2024 legkomolyabb befektetései a mesterséges intelligencia területén lesznek igazán érezhetők. A személyes jelenléttel tervező, de online is elérhető délutáni eseményen […]

IAB Europe webinárium: Minden, amit a TCF-ről tudni kell

Online

December 7-én mindenki számára ingyenesen elérhető webináriumot szervez az IAB Europe TCF (Transparency & Consent Framework) témában. Az online szemináriumon pontosan kiderül, hogy mi az a TCF, miért hozták létre és hogyan működik. Az előadás hallgatói teljes képet kaphatnak a keretrendszerről és arra is lehetőségük nyílik, hogy feltegyék a témában felmerülő kérdéseiket. Aki tehát szeretné […]

Webinárium Daniel Knapp-pel: 10 trend, ami idén mozgatja a digitális reklámpiacot

Az európai digitális reklámpiac teljesítését továbbra is a gazdasági bizonytalanság befolyásolja, de hogy pontosan hogyan és milyen mértékben, arról Daniel Knapp, az IAB Europe vezető elemzője, közgazdásza tart évindító webináriumot. A január 11-i előadásában a tavalyi év statisztikáira alapozva vetíti elő az idei évi piaci mozgásokat és a szektorban 2024-re várható változásokat, amely kapcsán tíz […]

Ingyenes

Ingyenes webinárium: Így használd a TikTokot 2024-ben!

Január 18-án a londoni Startup Grind csapata szervez egy ingyenes online szemináriumot elsősorban a kis és közepes méretű vállalkozásokat célozva, akiket a TikTok világába terveznek bevezetni, hogy kiderüljön, miért és hogyan érdemes használni a platformot 2024-ben. A webináriumot Katey McElroy (Strategic Partnership Manager, TikTok) tartja, amelyet három pillérre épít: az első részében azt mutatja meg, […]

Ingyenes

IAB Europe Townhall – Ez várható a szervezetben 2024-ben

Aki kíváncsi arra, hogy mit tartogat a 2024-as év az IAB Europe számára, és milyen, a tagsággal járó előnyöket, lehetőségeket érdemes kihasználni tagcégként, annak érdemes csatlakoznia a február 1-re tervezett IAB Europe Townhall névre keresztelt évindító online eseményre. A fenntarthatóságtól kezdve a retail médián át a programmatic témaköréig minden bizottság idei munkaterve szóba kerül majd, […]

Ingyenes

Az influenszeri és a platformfelelősségről tart ingyenes online workshopot a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 2024. február 8-án 10 órától „Fogyasztóvédelmi felelősség” címmel szervez online workshopot azzal a céllal, hogy mélyebb betekintést nyújtson a résztvevők számára a fogyasztóvédelem felelősségi rendszerébe, kiemelt figyelmet fordítva az influenszeri felelősség és a platformfelelősség kérdésköreire. Program: 10.00 – 10.10: Köszöntőt mond RIGÓ Csaba Balázs, a GVH elnöke 10.10 – 10.15: Moderátori […]