Londonban tartják az európai programmatic piaci szereplők csúcstalálkozóját

Bishopsgate, London Liverpool Street, London

Idén május utolsó hétvégéjén tartják a Programmatic Pioneers Summit rendezvényt, amelyet Európa legnagyobb programmatic fókuszú eseményeként emlegetnek a márkák, ügynökségek, kiadók és technológiai vállalatok körében. Hatvannál is több programmatic szakértő áll majd a közönség elé, hogy megoszthassa tapasztalatát és beszámoljon a közönségnek a legújabb trendekről. A londoni Bishopsgate konferenciaközpontba szervezett esemény résztvevői 30-nál is több […]

449 £-tól

Webináriumon mutatják be a TCF 2.2 felhasználói felületét

Online

A szolgáltatóknak és kiadóknak 2023. szeptember 30-ig kell átállniuk az új TCF szabványra, amely 2023. május 16-án lépett életbe. Ezért augusztus 22-én délután fél öttől az IAB Europe egy online szeminárium keretében mutatja be a TCF 2.2 felhasználói felület legújabb fejlesztéseit a Consentmanager, a OneTrust és a Sourcepoint képviselőivel. A webináriumon a felhasználói felület használatához […]

Kétrészes webináriumon mutatják be a Google Privacy Sandbox működését

internet

Az IAB Europe egy újabb, ezúttal kétrészes webinárium keretében mutatja be a Privacy Sandbox eddigi fejlesztési eredményeit és azt, hogyan kezdhetik meg a vállalatok a tesztelést. A Chrome júliusban kezdte bevezetni a Privacy Sandbox API-kat a Chrome-felhasználók számára, és azt tervezi, hogy 2024 első negyedévére a harmadik feles sütik 1%-át, 2024 második felében pedig a […]

Ingyenes

Ingyenes GA4 vagy fizetős GA360? Segítünk dönteni! Csatlakozz az Analitika Munkacsoport webináriumához!

Online

Az IAB Hungary Analitika Munkacsoportja egyórás, alapozó webináriummal készül szeptember 1-én, amelynek fókuszában a GA4 által biztosított újszerű riportok alkalmazása mellett a Google Analytics 360 áll. Az online szeminárium végére pontosan kiderül majd, hogy kinek és miért érdemes elgondolkodnia a Google Analytics nagyvállalati verziójának használatán. Magyarország legrégebbi Google Partnerei közül két olyan digitális marketing ügynökség […]

The Next Wave of Advertising: Retail media webináriumot tart az IAB Europe

Online

Szeptember 13-án délelőtt 11 órától tart online szemináriumot az IAB Europe kiskereskedelmi média munkacsoportja. A webinárium témája az IAB Europe 101 Guide to Retail Media címmel hamarosan megjelenő kiadványa lesz, amely során körbejárják a kiskereskedelmi média legfontosabb definícióit, a vásárlás és értékesítés gyakorlatát, a legfontosabb mérési elveket, de szóba kerül az is, hogyan tud az […]

15 éves az IAB Hungary, ünnepeljünk együtt a Back2Work találkozón!

Jégkert Bakfart Bálint utca 2., Budapest, Magyarország

Kezdjük az őszt együtt az IAB Hungary születésnapi eseményén, ahol régi kollégákkal, sokak számára jól ismert arcokkal tekintünk vissza a szervezet elmúlt 15 évére, és ahol a munkacsoportok is megtartják a mára hagyománnyá vált nyílt napjukat. Bontunk majd tortát, koccintunk a múltra, a jelenre és a jövőre, de legfőképp sztorizgatunk, jókat beszélgetünk. Mikor? 2023. szeptember […]

DMEXCO 2023: A Rajna partján találkoznak a digitális marketing szakértői

Koelnmesse Messeplatz 1., Köln

Aki a legújabb marketingtrendekre, a legfrissebb iparági hírekre és nemzetközi kapcsolatépítő lehetőségre vágyik, annak ott a helye Európa legnagyobb digitális marketing és technológiai eseményeként emlegetett DMEXCO helyszínén. A mozaikszó mögött a Digital Marketing Exposition & Conference rendezvénye áll, amely a digitális marketing szakma kulcsfontosságú döntéshozóinak közösségi és találkozóhelye évek óta, és amelyre idén 600 nemzetközi […]

Átláthatóság és bizalom a fenntarthatóság és az MI területén

Online

Szeptember 27-én The Great Debate – Trust & Transparency címmel az IAB Europe ismét megrendezi az elmúlt években már hagyománnyá vált eseményét, amelyen a digitális reklámipar új kulcsfontosságú területeit figyelembe véve iparági szakértők osztják meg nézeteiket arról, hogyan lehetne növelni a hitelességet, átláthatóságot, bizalmat a digitális hirdetések területén. Az idei év fókusztémája a fenntarthatóság és […]

CTV-re és retail mediára építő héttel bővül a Digital Upfronts 2023 rendezvénye

London , Egyesült Királyság

A Digital Upfronts idén ősszel ismét teret ad a személyes találkozásoknak, ezúttal ráadásul már közel négy hetet igyekszik megtölteni programokkal. A szeptember 27. és október 19. közé tervezett rendezvénysorozatra a digitális reklám- és marketing szakma legnagyobb szereplőit hívták meg előadókként, akik a színpadon a legfrissebb trendeket vonultatják majd fel, amelyek várhatóan a legnagyobb mértékben határozzák […]

A digitális audiohirdetésekről tart webináriumot az IAB Europe és a GroupM Nexus

Online

„The Evolution of Digital Audio Advertising Report 2023” címmel jelent meg a GroupM Nexus és az IAB Europe közös jelentése, amely a digitális audiohirdetések jelenlegi trendjeivel és befektetési lehetőségeivel foglalkozik. A kiadvány mélyebb betekintést ad a csatorna használatának előnyeibe, többek között arra a kérdésre is választ adva, pontosan hogyan és miért használják a márkák kampányaikban […]