CTV-re és retail mediára építő héttel bővül a Digital Upfronts 2023 rendezvénye

London , Egyesült Királyság

A Digital Upfronts idén ősszel ismét teret ad a személyes találkozásoknak, ezúttal ráadásul már közel négy hetet igyekszik megtölteni programokkal. A szeptember 27. és október 19. közé tervezett rendezvénysorozatra a digitális reklám- és marketing szakma legnagyobb szereplőit hívták meg előadókként, akik a színpadon a legfrissebb trendeket vonultatják majd fel, amelyek várhatóan a legnagyobb mértékben határozzák […]

A digitális audiohirdetésekről tart webináriumot az IAB Europe és a GroupM Nexus

Online

„The Evolution of Digital Audio Advertising Report 2023” címmel jelent meg a GroupM Nexus és az IAB Europe közös jelentése, amely a digitális audiohirdetések jelenlegi trendjeivel és befektetési lehetőségeivel foglalkozik. A kiadvány mélyebb betekintést ad a csatorna használatának előnyeibe, többek között arra a kérdésre is választ adva, pontosan hogyan és miért használják a márkák kampányaikban […]

A mesterséges intelligencia kihívásairól tart workshopot az EMOK

Online

Generatív mesterséges intelligencia (MI), neurális hálózatok, algoritmizált hirdetési piac, MI-vezérelt üzleti modellek, MI-re épülő kutatási módszerek, etika és megbízhatóság - csak néhány kulcsszó, amelyekről egyre többször beszélünk és egyre többet fogunk hallani. Október első péntekén sok más mellett ezen kifejezések is szóba kerülnek az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért (EMOK) szervezet online workshopján, amelynek célja, […]

IAB-tagsággal ingyenes

Október 19-én ismét CTV Day!

Online

Folytatódik a CTV Day névre keresztelt, panelbeszélgetésekből álló és piaci elemzésekre épülő sorozat, amely időről időre a Connected TV-ben rejlő lehetőségeket és a témával kapcsolatos legújabb kutatási eredményeket vizsgálja. Az októberi 19-i eseményen a legutóbbi, CTV-s európai kutatásról lesz szó, beleértve a méréseket, az idei trendeket és a jövőbe mutató lehetőségeket. A délután fél négykor […]

IAB Europe Industry Insider: A TikTok szerepe a harmadik feles sütik kivezetését követő időszakban

Online

Lassan tényleg a végéhez közeledik a harmadik féltől származó sütik korszaka, amely miatt 2024 utolsó negyedévére a digitális marketing tájképe is átformálódk. Ez pedig hatással lesz arra is, hogy a vállalatok hogyan azonosítják majd célközönségüket, hogyan jelenítik majd meg hirdetéseiket, és hogyan mérik majd online kampányaik hatékonyságát. Az IAB Europe november 14-re tervezett webináriumának előadói […]

IAB Europe: Virtual Programmatic Day 2023

Online

A november 21-i Virtual Programmatic Day fókusztémáját ezúttal a mesterséges intelligencia és programozott vásárlás kapcsolata köré építik, amelyen a hamarosan elérhető, éves Attitudes to Programmatic felmérésük eredményeiről is szó lesz. Utóbbi riportjuk előrejelzése szerint ugyanis 2024 legkomolyabb befektetései a mesterséges intelligencia területén lesznek igazán érezhetők. A személyes jelenléttel tervező, de online is elérhető délutáni eseményen […]

IAB Europe webinárium: Minden, amit a TCF-ről tudni kell

Online

December 7-én mindenki számára ingyenesen elérhető webináriumot szervez az IAB Europe TCF (Transparency & Consent Framework) témában. Az online szemináriumon pontosan kiderül, hogy mi az a TCF, miért hozták létre és hogyan működik. Az előadás hallgatói teljes képet kaphatnak a keretrendszerről és arra is lehetőségük nyílik, hogy feltegyék a témában felmerülő kérdéseiket. Aki tehát szeretné […]

Webinárium Daniel Knapp-pel: 10 trend, ami idén mozgatja a digitális reklámpiacot

Az európai digitális reklámpiac teljesítését továbbra is a gazdasági bizonytalanság befolyásolja, de hogy pontosan hogyan és milyen mértékben, arról Daniel Knapp, az IAB Europe vezető elemzője, közgazdásza tart évindító webináriumot. A január 11-i előadásában a tavalyi év statisztikáira alapozva vetíti elő az idei évi piaci mozgásokat és a szektorban 2024-re várható változásokat, amely kapcsán tíz […]

Ingyenes