Az IAB Taggyűlése január 15-ei tisztújító ülésén újraválasztotta Sopov Istvánt elnöknek.
Az IAB Hungary alapszabálya értelmében a szervezet 3 évente szervez teljeskörű tisztújítást, így a teljes elnökség, elnök személyéről is szavaztak a tagszervezetek képviselői a találkozón. A 2018 decemberében indult jelölési időszakban összesen 17 szakember fogadta el a jelölti státuszt, amelyből az online és személyes szavazás során a 81 tagszerevezetből összesen 46 cég választotta meg a tisztségviselőket.
2019-2021 között az IAB Hungary vezetése a következők szerint alakul:
IAB Hungary elnök: Sopov István (Adaptive Media)
IAB elnökségi tagok:
- Dudás Gergely (RTL)
- Gazsó Gábor (Evomedia)
- Kardos Gábor (Magyar Jeti)
- Láng Zoltán (Ads Interactive)
- Lunczner Ádám (Mindshare)
- Novák Péter (Dentsu)
- Semsei Balázs (Vodafone)
- Sólyom Balázs (UPC)
- Szutor Ferenc (Adverticum)
- Vági Róbert (Centrál Média)
- Yasar Umut (OMG)
A Taggyűlésen a résztvevők a választás mellett egyhangúan elfogadták az előző időszak elnöki beszámolóját, illetve hosszabb eszmecserét folytattak a következő időszakban az IAB Hungary előtt álló feladatokról, lehetőségekről. A sok cél közül az újraválasztott elnök két gondolatot emelt ki mintegy konklúzióként: “Az IAB Hungary elsődleges feladata kell legyen a digitális kommunikációs eszközök ismertetése úgy a fiatalok, mint a hirdetők, tanácsadók vagy médiaszereplők körében. Ugyanakkor ezt a szerepet akkor tudja betölteni érdemben az IAB Hungary, ha a szervezet ismertsége, elfogadottsága a szűken vett digitális területtel csak ismerkedő vagy részben érintett szereplőknél is magas. Ezeken a feladatokon kell együtt dolgoznunk nekünk, megválasztott tisztségviselőknek éppúgy, mint a tagságnak – akár egyedi projektek, akár munkacsoportok keretein belül.”