Megalakulás: 2021. április

A csoport célkitűzései:

  • Az oktatás, képzés a digitális piac majd minden szereplője számára kiemelt kérdés. Az Oktatási munkacsoport az e területen érzékelt kihívások, megoldási lehetőségek megvitatásának fóruma kíván lenni.
  • Összhangban az IAB Hungary EMOK-kal kötött megállapodásával, a következő egy év oktatási kezdeményezései között kiemelt szerepet kap a felsőoktatási intézményekkel való együttműködés, számukra friss tananyagok biztosítása.
  • Ennek célja, hogy a szakmába belépni kívánó fiatalok az egyetemek által biztosított, ugyancsak fontos általános marketinges, kommunikációs alapok mellett minél élőbb digitális tudást kaphassanak.

Vezető:

  • Vigházi Kamilla (IPG Mediabrands)

Tagok:

  • Bognár Vera (Nestlé, IAB Hungary elnökségi tag és IAB Hirdetői Klub vezető)
  • Deli Norbert (HD marketing, IAB Analitika munkacsoport vezető)
  • Erdélyi Eszter (Atmedia)
  • Kenessey Adrien (Van Másik Kft. – Telex.hu)
  • Néz Kata (Omnicom Media Group, IAB Hungary elnökségi tag)
  • Török Diána (GroupM, IAB blog állandó szerző)

Szeretnél csatlakozni a munkacsoporthoz, vagy egy újat indítanál? Jelentkezz!

További munkacsoportjaink listája