IAB Europe: ne büntessék a minőségi tartalmat
Townsend Feehan, az IAB Europe ügyvezetője jegyzi azt az írást, amely a minőségi újságírás fontosságára és a médiacégek helyzetére hívja...
Townsend Feehan, az IAB Europe ügyvezetője jegyzi azt az írást, amely a minőségi újságírás fontosságára és a médiacégek helyzetére hívja...
Daniel Knapp, az IAB Europe vezető elemzője osztotta meg gondolatait a koronavírus helyzet kapcsán. (tovább…)
Az amerikai IAB végzett felmérést a vásárlói oldalon. Az eredmények alapján a legtöbben gyorsan reagáltak a fejleményekre, és nem kevesen...
Az IAB UK a Middlesex University-vel közösen vizsgálta, milyen hiányok, lemaradások tapasztalhatók a digitális képességek terén a világ egyik legnagyobb,...
Az IAB Europe bejelentette, 2021-re halasztja legnagyobb éves rendezvényét, az Interactot. Az eredeti időpontban, 2020. június 3-án pedig egy virtuális...
Az IAB Hungary március 11-én, az Evolution 2020 konferencia keretében mutatta be az Adexpect 2020 kutatását a digitális reklámpiac várható...
Tavaly első alkalommal hirdette meg versenyét a legjobb digitális témájú szakdolgozatok számára az IAB Hungary. Mesterszakos győztesünk, Somogyi Fanni felkészítő tanárával...
Az amerikai hirdetőket tömörítő és így a világ marketinges irányait is elég jól tükröző ANA 2014 óta minden évben megkérdezi...
Február 26-án, szerdán Appmenedzsment és marketing címmel hiánypótló és ingyenes meetupot szervez a HWSW.
A világ hirdetőit tömörítő WFA gyűjtötte össze, milyen főbb témák lesznek jelen idén a hirdetők életében. (tovább…)