Olyan eszközbe ágyazott opt-in azonosító technológia, amely felismeri a tartalmat.
Az Automated Content Recognition kifejezés rövidítése. ACR egy olyan eszközbe ágyazott opt-in azonosító technológia, amely felismeri a tartalmat videó, audio vagy vízjelek alapján, és azt egy háttér adatbázis alapján beazonosítja, a terjesztési csatornától függetlenül.
Az ACR segítségével a hirdetők megtudhatják, az egyes nézők számára a hirdetés volt-e képernyőn, mikor és mennyi ideig. A bizonyított és teljes megtekintés egyúttal lehetőséget nyújt az értékesítőknek magasabb ár érvényesítésére.
Az ACR-en keresztül begyűjthető értékelési pontok a következők:
- A néző platformjának típusa – csatlakoztatott TV, OTT, Lineáris TV, DVR lejátszás, MVPD, VOD
- Hely – rögzített képernyő és mobil helyek
- Nézői profilok – egyéni vagy háztartási demográfiai adatok és / vagy IP-címek, a keresztmérésének elősegítéséhez
- Nézői viselkedés – viewability, a program/szolgáltató preferenciái, hirdetések elkerülése, hirdetések fogyasztása, eltöltött idő, csatornák böngészése, beletekerés, egyhuzamban megtekintés, teljes megtekintés stb.