Post-buy elemzés
Reklámpiaci elemzés a kampány hatékonyságról. (tovább…)
Reklámpiaci elemzés a kampány hatékonyságról. (tovább…)
Előző oldal azonosítója. (tovább…)
Az az összes adat, amit más gyűjtött a weboldalon a tulajdonos megbízásából, amit aztán közösen használnak. (tovább…)
Keresőoptimalizálás. (tovább…)
A szegmentálás lehetővé teszi az adatok bizonyos részhalmazainak elkülönítését és elemzését. (tovább…)
Azonosított vagy azonosítható természetes személyre vonatkozó információ. (tovább…)
Termékfogyasztási jellemzőket vizsgáló kutatás. (tovább…)
Az az összes adat, amit más gyűjtött más oldalakon, és más forrásokból, mi pedig megvásároljuk és felhasználjuk. (tovább…)
Felhasználói információ, mely megléte értékesebbé teszi a hirdetők számára a hirdetést. (tovább…)
Adszerver beállítási paraméter, ami meghatározza a hirdetések sorrendjét. (tovább…)