A/B teszt
A felhasználói élmény kutatásának módszertana. (tovább…)
A felhasználói élmény kutatásának módszertana. (tovább…)
Business to Business, azaz két vagy több vállalat közötti üzleti tevékenységre utaló kifejezés. (tovább…)
Ajánlat, ajánlattétel, licit. (tovább…)
Hirdetői kampányt előkészítő anyag. (tovább…)
Felhasználók egymás közötti kereskedelmére épülő üzleti modell. (tovább…)
Két különböző nagyvállalati pozíció, a Chief Digital Officer és a Chief Data Officer rövidítése. (tovább…)
A közvetlen fogyasztói (direct to consumer) modell és marketing rövidítése. (tovább…)
Hagyományos online reklámfelületekből származó bevétel. (tovább…)
Digitális Közönségmérési Tanács. (tovább…)
Az elektronikus kereskedelem jelzésére szánt rövidítés. (tovább…)
Az e-kereskedelemből származó bevétel a Google Analytics-ben. (tovább…)
Juttatás, jutalék, díj. (tovább…)
Árazási típus. (tovább…)
A nemzetközi online piacra szolgáltató cégek. (tovább…)
Jellemvonás, amelyet az adott személy, csoport vagy szervezet birtokol egy célcsoport szemében. (tovább…)
Nemzetközi digitális reklámipari szervezet. (tovább…)
A hirdetési tevékenységek részét vagy egészést a hirdető nem szervezei ki, hanem a saját cégén belül intézi. (tovább…)
Információ valaki vagy valami pontos és mély megértéséhez. (tovább…)
A rendelkezésre álló, eladható reklámidő vagy -felületek összessége. (tovább…)
Adott piaci kategórián belül a versenytárs márka, kategória, termék vagy szolgáltatás kizárásának vállalása egy adott márkával zajló együttműködés időszakában vagy...