Video Played to 25/50/75/100% (Facebook)
Azon esetek száma, amikor a videót a hosszának legalább 25/50/75/100%-áig lejátszották. Google és Facebook esetén eltérő a jelentésük. (tovább…)
Az IAB Hungary szakmai szótára, a digitális hirdetések és a digitális marketing szakkifejezésének szócikkeivel.
Azon esetek száma, amikor a videót a hosszának legalább 25/50/75/100%-áig lejátszották. Google és Facebook esetén eltérő a jelentésük. (tovább…)
Azon esetek száma, amikor a videót a hosszának legalább 25/50/75/100%-áig lejátszották. Google és Facebook esetén eltérő a jelentésük. (tovább…)
A hirdetések láthatósága (tovább…)
Láthatósági arány. (tovább…)
Látható megjelenés. (tovább…)
Látható videós megjelenés. (tovább…)
Virtuális MVPD. (tovább…)
Virtuális Valóság. (tovább…)
A mérési rendszerek egyik mutatója, a látogatók száma (tovább…)
XML template, amit hirdetési rendszerek arra használnak, hogy több hirdetést tudjanak egy tag-ből kiszolgálni. A Video Multiple (tovább…)
Közös felületet teremt a videolejátszók és a hirdetések között, így lehetővé téve az in-stream hirdetések interaktív jelenlétét. (tovább…)
Álló formátumú (9:16) videóhirdetés. (tovább…)
Klasszikus értékesítési modell. (tovább…)
A YouTube-on működő, tartalom- és szerzői jogi viszonyok tisztázására szolgáló eszköz. (tovább…)
Nagyszámú YouTube csatorna jogkezelésére alkalmas technológiai megoldás YouTube jogkezelő partnerek számára. (tovább…)
Partneri együttműködési forma a YouTube-bal, amelynek keretében egy-egy jogkezelő nagyobb számú YouTube csatorna tartalmait jogkezeli. (tovább…)
Olyan cég vagy szervezet, amely elsősorban online videós platfomokon (pl. YouTube) üzemeltet hálózatot tartalomgyártókkal együttműködve. (tovább…)
Videós tartalomgyártó, aki a YouTube felületén rendelkezik saját csatornával. (tovább…)
Adszerver beállítási paraméter, ami meghatározza a hirdetések sorrendjét. (tovább…)
Hirdetés megjelölése a médiatermékekben. (tovább…)