A/B teszt
A felhasználói élmény kutatásának módszertana. (tovább…)
Az IAB Hungary szakmai szótára, a digitális hirdetések és a digitális marketing szakkifejezésének szócikkeivel.
A felhasználói élmény kutatásának módszertana. (tovább…)
Olyan eszközbe ágyazott opt-in azonosító technológia, amely felismeri a tartalmat. (tovább…)
Egy technológiai platformon alapuló hirdetési piactér. (tovább…)
Hirdetési hálózat. (tovább…)
Reklámblokk (tovább…)
A hirdetések megjelenítését biztosító technológiai támogató webszerver. (tovább…)
Hirdetésellenőrzés. (tovább…)
A lehető legjobb videó minőséget és felhasználói élményt biztosító stream technológia. (tovább…)
A személyes adatok továbbításának védelmére létrehozott rendszer. (tovább…)
Üzenet célzott eljuttatására alkalmas megoldás, amely célcsoportot vagy akár felhasználót tud szelektálni. (tovább…)
Valós idejű célzott TV hirdetés. (tovább…)
Szerkesztői jogokkal felruházott személy. (tovább…)
Bármely televíziós tartalom vagy műsorelem, ami túlmutat a tradicionális lineáris televízión. (tovább…)
A reklám / hirdetés szórakoztató szerepét emeli ki. (tovább…)
Fizetett reklámcikk. (tovább…)
Olyan AdWords kampány, melynek célzásában nem használunk a hirdető/webshop márkájára vonatkozó információkat. (tovább…)
A megbízó cég egy partneren keresztül forgalmat terel a weboldalára. (tovább…)
Teljesítményértékelési mutató. (tovább…)
Google Ads optimalizációs eszköz, az ajánlatok százalékos növelése vagy csökkentése. (tovább…)
Megrendelt, még nem kifutott kampánymegjelenés. (tovább…)