Audience Brand Affinity
A márkaaffinitás az ügyfelek és a vállalatok közötti érzelmi kapcsolatra utal. Akkor beszélünk erről, amikor az emberek osztoznak egy márka...
Az IAB Hungary szakmai szótára, a digitális hirdetések és a digitális marketing szakkifejezésének szócikkeivel.
A márkaaffinitás az ügyfelek és a vállalatok közötti érzelmi kapcsolatra utal. Akkor beszélünk erről, amikor az emberek osztoznak egy márka...
Egy adott influencer követőbázisának valódisága. A követők valódisága hatással van az influencer hitelességére is. (tovább…)
Ellenőrzés (tovább…)
Kiterjesztett valóság. (tovább…)
Statisztikai eszköz. (tovább…)
A manuális ajánlatadás automatizált formája. (tovább…)
A digitális hirdetési rendszerek automatizált hirdetésértékesítési / vásárlási technológiáinak rövid megnevezése. (tovább…)
Más néven programmatic trading. (tovább…)
Automatikusan elinduló videó hirdetés. (tovább…)