B2B
Business to Business, azaz két vagy több vállalat közötti üzleti tevékenységre utaló kifejezés. (tovább…)
Az IAB Hungary szakmai szótára, a digitális hirdetések és a digitális marketing szakkifejezésének szócikkeivel.
Business to Business, azaz két vagy több vállalat közötti üzleti tevékenységre utaló kifejezés. (tovább…)
Értékesítési folyamat közvetlenül a vállalkozás és a fogyasztók között. (tovább…)
A felhasználó böngészési szokásai alapján targetáló hirdetés. (tovább…)
Szabvány vagy viszonyítási pont, amellyel össze lehet hasonlítani adott értékeket. (tovább…)
Ajánlat, ajánlattétel, licit. (tovább…)
A programmatic ökoszisztéma egyik eleme. (tovább…)
Cégek, intelligens hálózatok, a magánszektor és az egyéni felhasználók által világszerte és napi szinten előállított óriási adatmennyiséget jelenti. (tovább…)
A bitráta egy frekvencia, ami megadja, hogy hány bit halad át egy adott (fizikai vagy elméleti) „ponton” keresztül. (tovább…)
A mintavételi technikák egyike a piackutatásban. (tovább…)
Hirdetési forma, melyben a platform által biztosított módon az influencer-tartalom elérése hirdetéssel kerül növelésre, az influencer-tartalom kiemelésével. (tovább…)
Márkák védelme a hozzájuk nem illő, a márka szempontjából káros tartalmaktól. (tovább…)
Egy márka által támogatott videós tartalom. (tovább…)
Olyan weboldalra érkező forgalom, melyek valamilyen, az adott márkanevet magában foglaló történő kereséssel kezdődött. (tovább…)
Hirdetői kampányt előkészítő anyag. (tovább…)
Pénzügyi mérőszám. (tovább…)
Viselkedés (avagy érdeklődés) alapú targetálás. (tovább…)