C2C
Felhasználók egymás közötti kereskedelmére épülő üzleti modell. (tovább…)
Az IAB Hungary szakmai szótára, a digitális hirdetések és a digitális marketing szakkifejezésének szócikkeivel.
Felhasználók egymás közötti kereskedelmére épülő üzleti modell. (tovább…)
Tartalomelosztó hálózat. (tovább…)
Két különböző nagyvállalati pozíció, a Chief Digital Officer és a Chief Data Officer rövidítése. (tovább…)
A CDP-k a marketing eszközei, amelyek a meglévő közönséggel történő kommunikációt segítik. (tovább…)
Technikai alapegység, a hirdetés szerves része. (tovább…)
Fogyasztók által generált reklám. (tovább…)
Csatorna, médium, szolgáltató. (tovább…)
Ügyfél-élettartam érték A Customer LifeTime Value rövidítése. (tovább…)
Hasonló tulajdonságú csoportok elkülönítése és klaszterekbe rendezése. Szegmentációs elemzésnek, taxonómiai elemzésnek vagy klaszterezésnek is nevezhető. (tovább…)
Az adatkezelési hozzájárulásokat menedzselő Consent Management Platform rövidítése. (tovább…)
Content Management System, azaz tartalomkezelő rendszer. (tovább…)
Olyan smart (okos) televíziós készülék, amely közvetlenül vagy valamilyen eszközökön keresztül csatlakozik az internethez. (tovább…)
A hirdetési felület tartalma alapján célzó reklám. (tovább…)
A legtöbb hirdetési hálózatban alapértelmezett célzási eljárás, aminek az alapját az oldalak és a rajtuk elérhető tartalmak kategorizálása szolgáltatja. ...
Adattároló egység a felhasználó eszközén (tovább…)
Cselekvés Alapú Árazás (tovább…)
Ármeghatározási típus. (tovább…)
A Cost Per Completed View kifejezés rövidítése. Az az összeg, amit a hirdető fizet minden egyes videó megtekintés után. (tovább…)
Cost-per-mille, azaz ezer reklámmegjelenés költsége. (tovább…)
Százalékos elérés költsége. (tovább…)