D2C
A közvetlen fogyasztói (direct to consumer) modell és marketing rövidítése. (tovább…)
Az IAB Hungary szakmai szótára, a digitális hirdetések és a digitális marketing szakkifejezésének szócikkeivel.
A közvetlen fogyasztói (direct to consumer) modell és marketing rövidítése. (tovább…)
Digital Audio Broadcasting, digitális műsorszórási technika. (tovább…)
Nemzeti adatvédelmi hatóság. (tovább…)
Adatvezérelt lineáris tévé. (tovább…)
A szponzorált vagy reklámtartalom egyik típusa, formája. Elsősorban videós tartalmak esetén értelmezhető. (tovább…)
Az Európai Unió által publikált, a tagországok digitális gazdaság és társadalom fejlettségét mérő mutatója. (tovább…)
Asztali számítógépekre targetált kampány. (tovább…)
Asztali gépekről érkező kampány forgalom. (tovább…)
Asztali számítógépről kezdeményezett munkamanet. (tovább…)
Kutatási mérőszám. (tovább…)
Árazási metódus a valós idejű piactéren. (tovább…)
Az influencer és a márka üzleti kapcsolatának transzparens nyilvánosságra hozatala, közzététele. (tovább…)
Minden olyan hirdetési formátum, ami nem tartozik egyéb (pl. listing, email, search) hirdetési formátumok közé. (tovább…)
Hagyományos online reklámfelületekből származó bevétel. (tovább…)
Digitális Közönségmérési Tanács. (tovább…)
Hirdetéstechnológia platform (tovább…)
Ne kövess - böngészőbeállítás. (tovább…)
A ne kövess beállítások esetén nem jelentet meg hirdetést. (tovább…)
A webes eszközök elsődleges azonosítója. (tovább…)
A hagyományos kültéri reklámok új generációs, digitális célzással és megjelenítéssel modernizált változata. (tovább…)