IAB
Nemzetközi digitális reklámipari szervezet. (tovább…)
Az IAB Hungary szakmai szótára, a digitális hirdetések és a digitális marketing szakkifejezésének szócikkeivel.
Nemzetközi digitális reklámipari szervezet. (tovább…)
Cikkben elhelyezett videós hirdetés (tovább…)
Bannerbe ágyazott videós hirdetés. (tovább…)
Hírfolyamban megjelenő videós hirdetés (tovább…)
A hirdetési tevékenységek részét vagy egészést a hirdető nem szervezei ki, hanem a saját cégén belül intézi. (tovább…)
In-stream videós hirdetésnek nevezzük a videók előtt, közben és után megjelenő hirdetéseket. (tovább…)
Érték- és élményközpontú marketing stratégiai megközelítés, amely a közönség személyesebb formában történő megszólítására és ösztönzésére helyezi a hangsúlyt. (tovább…)
Véleményvezér, aki/ami a digitális környezetben befolyás gyakorlására, fogyasztói vélemény formálására képes, függetlenül a követőszámának nagyságától. (tovább…)
Az influencer marketing együttműködés során alkalmazott azon információk és utasítások összessége, amelyek segítik, vezetik az influencert abban, hogy az együttműködés...
Elsősorban a social médiában megvalósuló kommunikációs gyakorlat összefoglaló megnevezése. (tovább…)
Olyan ügynökségi forma, amelynek elsődleges, központi tevékenysége az influencerekkel való partneri együttműködésből származik. (tovább…)
Digitális felület, ahol a hirdetők és az influencerek üzletkötése megvalósulhat. (tovább…)
Influencerkampányt értékelő kimutatás. (tovább…)
Információ valaki vagy valami pontos és mély megértéséhez. (tovább…)
A Safari böngésző nyomkövetést blokkoló intelligens funkciója. (tovább…)
Videós formátum, felhasználói interakcióra építő kreatív koncepcióval. (tovább…)
Felhasználói tevékenységet mérő mutató. (tovább…)
Hirdetési típus, amely előbb jelenik meg mint az oldal. (tovább…)
Oldalbetöltés alatt megjelenő videó hirdetés. (tovább…)
A rendelkezésre álló, eladható reklámidő vagy -felületek összessége. (tovább…)