Makroinfluencer
A nagy követőtáborral rendelkező influencerek megnevezése. (tovább…)
Az IAB Hungary szakmai szótára, a digitális hirdetések és a digitális marketing szakkifejezésének szócikkeivel.
A nagy követőtáborral rendelkező influencerek megnevezése. (tovább…)
A márkanagykövet (más néven brand ambassador) a márkaismertség és eladásösztönzés céljából alkalmazott entitás (személy, dolog, virtuális entitás). (tovább…)
Hirdetési programozási megoldások együttes megnevezése. (tovább…)
Kommunikációs tervezési mutató. (tovább…)
Reklámzaj. (tovább…)
Egy kiválasztott célcsoportra (népességcsoportra) jellemző médiafogyasztási mintázat. (tovább…)
A médiakonvergencia a különböző típusú tömegmédiák, például a hagyományos média, a nyomtatott média, a távközlési média és az internet, valamint...
Marketing alapfogalom. (tovább…)
A médiatartalom-szolgáltatásokkal kapcsolatos összes terület összefogó elnevezése. (tovább…)
A reklámpiac egyik főszereplője, a hirdetések megjelentetője. (tovább…)
A reklámpiac egyik főszereplője, a hirdetések megjelentetője. (tovább…)
Reklámjogi szempontból azon szereplők, amelyek a hirdető és a médiatulajdonos közötti kapcsolatot megteremtik. (tovább…)
A legnagyobb követőtáborral rendelkező influencerek megnevezése. (tovább…)
A megjelenítési részesedés a hirdetések teljesítményét mutatja más hirdetések teljesítményéhez képest. (tovább…)
Videós mutatószám, vagy mérőszám. (tovább…)
Videós mutatószám vagy mérőszám. (tovább…)
A kvalitatív kutatások üzleti vizsgálatokban gyakran alkalmazott eszköze. (tovább…)
Technológiai alapfogalom a mérési rendszerek közötti eltérésre. (tovább…)
A fizikai valóságot és a digitális teret összekapcsoló virtuális világ. (tovább…)
A közepes követőtáborral rendelkező influencerek megnevezése. (tovább…)