Makroinfluencer
A nagyobb követőtáborral rendelkező influencerek megnevezése. (tovább…)
Ide jöhet egy pár mondatos leírás a szótárról…
A nagyobb követőtáborral rendelkező influencerek megnevezése. (tovább…)
A márkanagykövet (vagy más néven brand ambassador) a márkaismertség és eladásösztönzés céljából alkalmazott személy. (tovább…)
Hirdetési programozási megoldások együttes megnevezése. (tovább…)
Kommunikációs tervezési mutató. (tovább…)
Reklámzaj. (tovább…)
Egy kiválasztott célcsoportra (népességcsoportra) jellemző médiafogyasztási mintázat. (tovább…)
Marketing alapfogalom. (tovább…)
A médiatartalom-szolgáltatásokkal kapcsolatos összes terület összefogó elnevezése. (tovább…)
A reklámpiac egyik főszereplője, a hirdetések megjelentetője. (tovább…)
A reklámpiac egyik főszereplője, a hirdetések megjelentetője. (tovább…)
Reklámjogi szempontból azon szereplők, amelyek a hirdető és a médiatulajdonos közötti kapcsolatot megteremtik. (tovább…)
A legnagyobb követőtáborral rendelkező influencerek megnevezése. (tovább…)
A megjelenítési részesedés a hirdetések teljesítményét mutatja más hirdetések teljesítményéhez képest. (tovább…)
Videós mutatószám, vagy mérőszám. (tovább…)
Videós mutatószám vagy mérőszám. (tovább…)
A kvalitatív kutatások üzleti vizsgálatokban gyakran alkalmazott eszköze. (tovább…)
Technológiai alapfogalom a mérési rendszerek közötti eltérésre. (tovább…)
A fizikai valóságot és a digitális teret összekapcsoló virtuális világ. (tovább…)
A közepes követőtáborral rendelkező influencerek megnevezése. (tovább…)
A célként kitűzött konverzióhoz elvezető több kisebb lépés száma. (tovább…)