Meddőszórás
Kommunikációs tervezési mutató. (tovább…)
Az IAB Hungary szakmai szótára, a digitális hirdetések és a digitális marketing szakkifejezésének szócikkeivel.
Kommunikációs tervezési mutató. (tovább…)
Reklámzaj. (tovább…)
Egy kiválasztott célcsoportra (népességcsoportra) jellemző médiafogyasztási mintázat. (tovább…)
A médiakonvergencia a különböző típusú tömegmédiák, például a hagyományos média, a nyomtatott média, a távközlési média és az internet, valamint...
Marketing alapfogalom. (tovább…)
A médiatartalom-szolgáltatásokkal kapcsolatos összes terület összefogó elnevezése. (tovább…)
A reklámpiac egyik főszereplője, a hirdetések megjelentetője. (tovább…)
A reklámpiac egyik főszereplője, a hirdetések megjelentetője. (tovább…)
Reklámjogi szempontból azon szereplők, amelyek a hirdető és a médiatulajdonos közötti kapcsolatot megteremtik. (tovább…)