Offline hirdetés
Hagyományos, az internet megjelenése előtti hirdetési megoldások összessége. (tovább…)
Az IAB Hungary szakmai szótára, a digitális hirdetések és a digitális marketing szakkifejezésének szócikkeivel.
Hagyományos, az internet megjelenése előtti hirdetési megoldások összessége. (tovább…)
Kampánymérőszám, amely a célcsoportos elérés arányát adja meg. (tovább…)
Egy PPC kampány kezelése folyamatos figyelemmel, munkával jár. (tovább…)
Nyitott piactér. (tovább…)
A digitális felületeken a fogyasztói bejegyzések egyik módja. (tovább…)
A digitális felületeken a fogyasztói bejegyzések egyik módja. (tovább…)
Arra irányuló folyamat, hogy egy adott kampány teljesítménye javuljon. (tovább…)
A keresőkből nem fizetett találatokon keresztül érkező forgalom. (tovább…)
Adszerver megoldás a hirdetői és médiatulajdonosi együttmérésre. (tovább…)
Megtekintések számának mutatója. (tovább…)
Nem videós környezetben megjelenő videós hirdetések. (tovább…)
Streaming média szolgáltatás, amelyet közvetlenül a nézőknek kínálnak az interneten keresztül. (tovább…)
Eszköz, amellyel a TV-készülék az internethez csatlakozik, lehetővé téve online digitális tartalmak fogyasztását. (tovább…)