Sales House
Reklámértékesítéssel foglalkozó cég, amely nem feltétlenül tulajdonosa a médiafelületnek. (tovább…)
Az IAB Hungary szakmai szótára, a digitális hirdetések és a digitális marketing szakkifejezésének szócikkeivel.
Reklámértékesítéssel foglalkozó cég, amely nem feltétlenül tulajdonosa a médiafelületnek. (tovább…)
Hirdetési megoldás (tovább…)
Keresőeszközökhöz kapcsolható kampány. (tovább…)
Programmatic aukciós típus. (tovább…)
Az az összes adat, amit más gyűjtött a weboldalon a tulajdonos megbízásából, amit aztán közösen használnak. (tovább…)
Az influencer megkeresése termékkel vagy szolgáltatással az együttműködés reményében a hirdető vagy valamely ügynökség által. (tovább…)
Keresőmarketing. (tovább…)
A tartalomhoz komment, bejegyzés formájában érkezett felhasználói visszajelzések tartalmi megítélése, elemzése (pozitív, negatív, semleges). (tovább…)
Keresőoptimalizálás. (tovább…)
Szerver oldali hirdetés beillesztés. (tovább…)
Annak a mérőszáma, hogy egy brand mennyire uralja a beszélgetést a saját iparágában. (tovább…)
Rövid, online videós tartalom (tovább…)
Influencertartalomban megjelenő említés, partner vagy termék népszerűsítésére szolgáló stratégia. (tovább…)
Csúszó, mozgó hirdetés. (tovább…)
Intelligens Display hálózati kampány. (tovább…)
A közösségi média összefoglaló megnevezése. (tovább…)
Piaci részesedés. (tovább…)
Megoldás, ami lehetővé teszi a médiavásárlók számára, hogy a lehető legalacsonyabb áron licitáljanak és szerezzenek felületeket, miközben a kiadók hosszú...
Média oldali technológiai platform a programmatic rendszerben. (tovább…)
Olyan technológiai platform, amely lehetővé teszi az online kiadók és a DOOH (digital out-of-home) médiatulajdonosok számára a hirdetési készlet kezelését,...