Targetálás
A digitális kampányok egyik alapvető módszere. (tovább…)
Az IAB Hungary szakmai szótára, a digitális hirdetések és a digitális marketing szakkifejezésének szócikkeivel.
A digitális kampányok egyik alapvető módszere. (tovább…)
Más néven listaár vagy rate card cost. Egy adott médium saját hirdetési felületeire, illetve hirdetési sávjaira vonatkoztatott árlistája. (tovább…)
Olyan személy, cég, szervezet, aki ismétlődő időközönként tartalmat állít elő online, vagy offline térben. (tovább…)
Jogi kategória piaci szereplők meghatározására. (tovább…)
Médiapiaci alapfogalom. (tovább…)
Meghatározott szabály szerint történő elnevezések. (tovább…)
A Transparency & Consent Framework rövidítése, a GDPR gyakorlati alkalmazását támogató keretrendszer a digitális hirdetési piacon. (tovább…)
Felvezető, bevezető kampány. (tovább…)
A programmatic ökoszisztéma adatkezelő technológiáját nyújtó szereplők. (tovább…)
Szövegközi hirdetés. (tovább…)
Célcsoport. (tovább…)
Termékfogyasztási jellemzőket vizsgáló kutatás. (tovább…)
Az az összes adat, amit más gyűjtött más oldalakon, és más forrásokból, mi pedig megvásároljuk és felhasználjuk. (tovább…)
A videólejátszás mutatószáma a Facebookon. (tovább…)
Egy ThruPlay-megtekintés átlagos költsége (tovább…)
Olyan influencer, aki a TikTok (korábban Musical.ly) platform keretén belül készít és publikál tartalmakat, rövid formátumú videókat.
A Google megoldása a third-party cookie-k kivezetése utáni időszakra. (tovább…)
Felhasználói tevékenység követése. (tovább…)
Technológiai felület (szoftver) az automatizált hirdetésekhez. (tovább…)
Megvalósult, sikeres vásárlás. (tovább…)