VAC
A videós hirdetés az elejétől a végéig lejátszásra kerül. (tovább…)
Az IAB Hungary szakmai szótára, a digitális hirdetések és a digitális marketing szakkifejezésének szócikkeivel.
A videós hirdetés az elejétől a végéig lejátszásra kerül. (tovább…)
A teljes egészében lejátszott videós hirdetések aránya az összes megjelent hirdetésen belül. (tovább…)
A hirdetési szerverek és a videolejátszók közötti kommunikáció szabványa. (tovább…)
Véleményvezér (influenszer), aki/ami a digitális környezetben befolyás gyakorlására, fogyasztói vélemény formálására képes, függetlenül a követőszámának nagyságától. (tovább…)
Videó képarány. (tovább…)
Videós mérőszám. (tovább…)
Videó metaadatait tartalmazó adatcsomag. (tovább…)
Videós tartalmak online elérését biztosító szolgáltatás. (tovább…)
A videós tartalom felett, akár azt lefedően megjelenő hirdetés. (tovább…)
Azon esetek száma, amikor a videót a hosszának legalább 25/50/75/100%-áig lejátszották. Google és Facebook esetén eltérő a jelentésük. (tovább…)
Azon esetek száma, amikor a videót a hosszának legalább 25/50/75/100%-áig lejátszották. Google és Facebook esetén eltérő a jelentésük. (tovább…)
A hirdetések láthatósága (tovább…)
Láthatósági arány. (tovább…)
Látható megjelenés. (tovább…)
Látható videós megjelenés. (tovább…)
Virtuális MVPD. (tovább…)
Virtuális Valóság. (tovább…)
A mérési rendszerek egyik mutatója, a látogatók száma (tovább…)
XML template, amit hirdetési rendszerek arra használnak, hogy több hirdetést tudjanak egy tag-ből kiszolgálni. A Video Multiple (tovább…)
Közös felületet teremt a videolejátszók és a hirdetések között, így lehetővé téve az in-stream hirdetések interaktív jelenlétét. (tovább…)