- Ez az esemény elmúlt.
Digitális Akadémia
2020.02.12.
A rendezvény kereskedelmi szakembereknek (kommunikációs, marketinges, értékesítő és ügyfélszolgálati stratégáknak) szól, akik – a kor kihívásainak megfelelően – nem csupán az értékesítés pillanatára fókuszálnak, hanem hosszútávú, az ügyfél által önként kezdeményezett kapcsolat és közösség kialakítására törekszenek. Az általuk generált új ügyfélelvárások révén kívánják fenntarthatóan működtetni üzleti modelljeiket, és a visszatérő vásárlók részarányának növelésében látják a fejlődés garanciáját. Akiknek nemcsak az ügyfelek megszerzése, de elkötelezése és megtartása is fontos.
Fóuszban: ügyfélélmény és közösségi élmény kialakítása a service design segítségével. Egy termék eladása ne egy folyamat végét, hanem egy hosszan-tartó kapcsolat kezdetét jelentse. Tedd érdekelté ügyfeledet abban, hogy fenn akarja tartani a kapcsolatot veled.