Munkacsoportok

Az IAB Hungary munkacsoportjaiban sokrétű szakmai munka folyik, többek között:

  • megbízható adatokat gyűjtünk és szolgáltatunk a piac működéséről,
  • erősítjük az új reklámeszközök, megoldások ismertségét, használatát és elfogadottságát,
  • élen járunk a szabványosításban, ajánlásokat készítünk új hirdetési formátumokra, szabványokra,
  • fellépünk, véleményt nyilvánítunk, javaslatot teszünk, lobbizunk a piaci szabályozást érintő ügyekben.

A munkacsoportokhoz az IAB Hungary tagjaként lehet csatlakozni. A csoportok működéséről szabályzat rendelkezik, ami letölthető a tagjaink számára fenntartott, zártkörű dokumentumtárból.

Jelenlegi munkacsoportjaink listája:

Adat munkacsoport

TOVÁBB +

Adex munkacsoport

TOVÁBB +

Analitika munkacsoport

TOVÁBB +

Audio munkacsoport

TOVÁBB +

Digitális videó munkacsoport

TOVÁBB +

Influencer munkacsoport

TOVÁBB +

Oktatási munkacsoport

TOVÁBB +

Programmatic munkacsoport

TOVÁBB +

Standardizálás munkacsoport

TOVÁBB +

PPC munkacsoport

TOVÁBB +

A piaci helyzettől és tagjaink igényeitől függően nyitottak vagyunk új munkacsoportok indítására is.

Szeretnél csatlakozni valamelyik munkacsoporthoz, vagy egy újat indítanál? Jelentkezz az [email protected] címen!