Klub a digitális kommunikációban érintett, hirdetői oldalon dolgozó szakértőknek.
A klub célja
– a párbeszéd elősegítése a digitális piaccal kapcsolatos kérdésekben a hirdetők és a digitális piac többi szereplője (tartalom tulajdonosok, médiaügynökségek, kreatív- és gyártó ügynökségek, technológiai partnerek) között.
– a digitális hirdetési piac átláthatóbbá, érthetőbbé tétele, a mérhetőség és hatékonyság növelése és elősegítése.
– hirdetők aktív bevonása az IAB munkájába és tagságába, a hirdetői szempontok képviselete.
Tagsági feltételek:
– A Hirdetői Klub tagja lehet – díjmentesen – bármely Magyarországon hirdetői tevékenységet folytató vállalkozás, amely elsődlegesen mint hirdető (nem médiatulajdonos vagy ügynökség) van jelen a piacon.
– Az IAB aktív tagság jelenleg nem feltétel, de cél, hogy hosszú távon bevonjuk a Hirdetői Klub tagokat is az IAB Hungary tagság körébe és a Munkacsoportok aktív tagjaként hasznos tudás szerezhessenek és oszthassanak meg az IAB-n belül és a digitális piac többi szereplőjével.
– Regisztrációt csak vállalati domain névről fogadunk el (ingyenes szolgáltatói címről, pl. Gmail, nem)
Mit kapnak a Klub tagjai az IAB-től?
– ingyenes részvételt az IAB tagságának szóló online és egyes élő eseményeken (max. 3 fő/cég)
– hozzáférést az IAB egyes szakmai anyagaihoz
– eszkluzív Klub eseményeket, ahol egyes témákat beszélünk át közösen
Csatlakozás:
Ha regisztrálni szeretne a Hirdetői Klubba, kattintson ide!