Mi az a Hirdetői Klub?
A Hirdetői Klub az IAB Hungary kötetlen szakmai közössége olyanok számára, akik márkatulajdonosi oldalon foglalkoznak digitális marketinggel. Ha digitális kampányokkal (is) foglalkozol a mindennapokban, ha te felelsz egy márka adatstratégiájáért vagy éppen a CRM-tevékenységéért, egyaránt várunk.
A Hirdetői Klub célja, hogy:
-
- elősegítse digitális témákban a párbeszédet a márkaoldali szakemberek között, valamint a hirdetők és a digitális szegmens többi szereplője (média, ügynökségek, technológiai szolgáltatók) között, ezzel is hozzájárulva a fenntartható, hosszú távon sikeres digitális piaci működéshez,
- ezáltal is átláthatóbbá, érthetőbbé, mérhetőbbé tegye a digitális piaci működést,
- aktívan bevonja a márkaoldali digitális szakembereket és döntéshozókat az IAB Hungary munkájába, ezzel azonosítva és támogatva az e kör számára fontos szakmai témák képviseletét.
Miért érdemes csatlakoznod?
Az IAB Hungary a Hirdetői Klub számára 2024-ben a következőkkel készül:
- Megjelenés előtti exkluzív betekintés az IAB Hungary kutatásaiba
- Tematikus események
- Negyedévente digital snapshot a digitális piac alakulásáról
· Díjmentes vagy kedvezményes árú részvétel az IAB Hungary meghatározott tagi eseményein (max. 3 fő/cég számára)
Mi szükséges a csatlakozáshoz?
A Hirdetői Klub tagja lehetsz akkor, ha márkaoldalon dolgozol, és marketinggel, marketingkommunikációval vagy PR-kommunikációval foglalkozol, és érdekelnek, érintenek a digitális reklámpiac fejleményei.
Jelenleg az IAB Hungary tagság nem feltétel, ugyanakkor azt reméljük, hogy a Hirdetői Klub szolgáltatásai értéket fognak képviselni számodra, és hasznos következő lépésnek fogod találni az IAB Hungary tagságához való csatlakozást, amely további lehetőségeket, tudást és a munkacsoportokon keresztül aktív részvételi lehetőséget biztosít számodra.
Csatlakozni szeretnél?
A regisztráció során kizárólag céges e-mailcímet fogadunk el.