Mérési kihívások 2024-ben – Első kihívás: Cookie Consent Mode
"A digitális mérések rendkívül alulértékelt részei a cégek tevékenységének, pedig a modern online marketing alapköveit adják. Ezért alakítottuk meg 2019-ben...
"A digitális mérések rendkívül alulértékelt részei a cégek tevékenységének, pedig a modern online marketing alapköveit adják. Ezért alakítottuk meg 2019-ben...
Nyári Fruzsina az Adaptive Media operatív igazgatója, akivel az IAB Hungary tavaly őszi, 15. születésnapja kapcsán ültünk le beszélgetni. Akkor...
A digitális marketing témában ötödik alkalommal meghirdetett Legjobb szakdolgozat versenyünk szakmai zsűrije már értékelte a tavaly november végéig beérkezett 26...
Az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja által meghirdetett Év videós hirdetése 2023 versenyen a legjobb hosszú videóért járó különdíjat a...
"A koncepciónak új réteget adott egy vizuális ötlet, amely kampányazonosítóként került fel minden anyagra: ez a termék (gyógyszer) formáját megidéző...
Fenntarthatósági és terméküzenetet egyszerre megfogalmazó videós reklám ért el megosztott* második helyezést az IAB Digitális videó Munkacsoport által meghirdetett Év videós hirdetése...
A tizenhárom részes Marsra Magyar! sitcom karaktereire építő reklámok közül a Telekom egyik készülékajánlatáról szóló hirdetéssel nevezett a Mito Creative...
Február 8-án a Video 2024 IAB Cafén, az Irányi Palota báltermében vehették át díjaikat a Digitális videó Munkacsoport által meghirdetett...
Csermely Ákos afféle intézmény a hazai médiapiacon, konferenciáin évről évre sokan megfordulnak, a nevéhez köthető Internet Hungary együtt nőtt fel...
Február 8-án a videós hirdetések köré épülő IAB Cafét tartottunk az Irányi Palota tükrös báltermében, ahol az Év videós hirdetése...