IAB-kisokos a Connected TV-ről: Új definíciók, tudnivalók és adatok
Az IAB Europe először 2020-ban készítette el összefoglalását a csatlakoztatott televíziós piaci szegmensről Guide to Connected TV címmel, hogy segítse...
Az IAB Europe először 2020-ban készítette el összefoglalását a csatlakoztatott televíziós piaci szegmensről Guide to Connected TV címmel, hogy segítse...
Felmérést készített az IAB Europe, melyből kiderül: a médiavásárlók 98%-a ért azzal egyet, hogy fontos a minőségi hirdetési környezet, 92%...
30,5 százalékos összeurópai növekedés 2020-hoz képest és ezen belül is minden piacon két számjegyű bővülés - így írhatjuk le nagyon...
Az IAB Europe legnagyobb eseménye méltó összefoglalót kapott: a szervezet blogjában minden programelemről részletesen beszámolnak: szövegben, képekkel, videókkal és letölthető...
Májusban Dr. Kapi Anikó képviselte a magyar IAB-t a madridi, európai szintű Interact 2022 rendezvényen, a digitális hirdetési és marketing...
Az IAB Europe a legnagyobb éves rendezvénye, az Interact keretében mutatta be friss adatait. A kutatás szerint az európai digitális...
A belga adatvédelmi hatóság (APD) megerősítette a cselekvési terv végrehajtásának várható ütemezését, az IAB Europe pedig visszavonta a kérelmét, amelyben...
Nemcsak az amerikai digitális piac zárt erős évet, a brit digitális költés még gyorsabb ütemben nőtt 2021-ben. Hamarosan jönnek az...
Megállapodott a DSA-ról az Európai Tanács és az Európai Parlament, a törvény elfogadását követően legkésőbb 2024. január 1-jén lép életbe. ...
A digitális reklámköltés elérte a 189 milliárd dollárt 2021-ben, ami 35 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest - derül...