Frissült az IAB Europe digitális hirdetésekre vonatkozó minőségi útmutatója
Az IAB Europe 2021 szeptemberében készítette el először a Guide to Quality kiadványát, amellyel a digitális ökoszisztéma szereplői számára a...
Az IAB Europe 2021 szeptemberében készítette el először a Guide to Quality kiadványát, amellyel a digitális ökoszisztéma szereplői számára a...
Ahogy azt korábban itt a blogon is megírtuk, az IAB Europe tavaly decemberben indított kérdőíves felmérést tagcégei körében, hogy friss,...
A 2022 októberében az Európai Unió digitális stratégiájának részeként elfogadott digitális szolgáltatásokról szóló rendelet (DSA, Digital Services Act) fő célja, hogy...
A retail media digitális hirdetési költései Európában 2027-re várhatóan elérik a 25 milliárd eurót, a Skai tavaly májusi előrejelzése szerint...
Az európai digitális reklámpiac teljesítését továbbra is a gazdasági bizonytalanság befolyásolja, de hogy pontosan hogyan és milyen mértékben, arról Daniel...
A Microsoft Advertising és az IAB Europe legújabb, közös felmérésében ezúttal arra kíváncsi, mekkora a generatív mesterséges intelligencia (AI) jelenlegi...
Attribution, point-of-sale data, screen networks és trade marketing – csak néhány, a kiskereskedelmi média szektorához köthető, nyolcvannál is több, ábécérendbe...
Az IAB Europe fenntarthatósági szabványokat kidolgozó bizottsága 2022 decemberében alakult azzal a céllal, hogy közösen kidolgozott sztenderdek követésére ösztönözzék az...
Az IAB Europe 2015 óta minden évben elkészíti az európai programmatic piacot érintő attitűdökről szóló jelentését. A júliusban az európai...
A kampányok hétszer nagyobb hatást képesek elérni, ha a márkáknak sikerül megtalálniuk az arra legfogékonyabb közönségüket. Vagyis ahhoz, hogy egy...