Frissítette programmatic CTV útmutatóját az IAB Europe
Az IAB Europe Programmatic Trading Committee szakértői 2021 tavaszán dolgoztak ki egy útmutatót azzal a céllal, hogy európai szintű áttekintést...
Az IAB Europe Programmatic Trading Committee szakértői 2021 tavaszán dolgoztak ki egy útmutatót azzal a céllal, hogy európai szintű áttekintést...
Sustainable Digital Advertising, azaz fenntartható digitális reklámozás – néhány éve még csak niche téma volt, napjainkban az egyik legtöbbet emlegetett...
Az IAB Europe idén is meghirdette MIXX Awards és Research Awards pályázatát, amelyre egész Európából várják a jelentkezéseket. Előbbi verseny...
Hatodik alkalommal készítette el State of Data című éves jelentését az amerikai IAB, amelyben az Ipsos kutatócéggel közösen azt vizsgálta,...
Még tavaly szeptemberben írtunk arról, hogy az IAB Europe egy új, fenntarthatósági szabványokat kidolgozó bizottság megalakítását tervezi, hogy ezen sztenderdek...
A belga adatvédelmi hatóság (APD) tájékoztatta az IAB Europe-ot, hogy az általuk 2022 áprilisában benyújtott cselekvési terv minden pontját érvényesítette...
A kiskereskedelmi média a digitális reklámiparon belül az egyik legizgalmasabb fejlődési utat bejáró szegmens, az IAB Europe előrejelzése szerint például...
Az IAB UK és a PwC adatai alapján 2022 első félévében 12,52 milliárd fontot költöttek a brit hirdetők digitális kommunikációra,...
Az IAB szervezet, tagcégei és iparági partnerei sikeresen lobbiztak a HFSS-tartalmú élelmiszerek és italok digitális reklámozás betiltásáról szóló törvény 2024-es...
A balti országok vezető digitális reklám- és marketingcégei egy iparági szövetségbe tömörülve, IAB Baltics néven jelentették be csatlakozásukat a nemzetközi...