Ezek a legnépszerűbb márkák és hirdetési csatornák a fogyasztók és a marketingesek szerint
A kampányok hétszer nagyobb hatást képesek elérni, ha a márkáknak sikerül megtalálniuk az arra legfogékonyabb közönségüket. Vagyis ahhoz, hogy egy...
A kampányok hétszer nagyobb hatást képesek elérni, ha a márkáknak sikerül megtalálniuk az arra legfogékonyabb közönségüket. Vagyis ahhoz, hogy egy...
A brit The Trade Desk Intelligence és a YouGov piackutató cég arról készített közös felmérést, milyen hatással lehet a márkákra,...
Az IAB Europe Retail Media Munkacsoportjának szakértői a nemzeti IAB-k képviselőivel közös, több hónapos egyeztetés után 101 Guide to Retail...
Az IAB UK adott ki nemrégiben egy rövid útmutatót arról, hogyan ismerhetők fel az olyan site-ok, amelyek kizárólag a reklámbevételek...
"A digitális reklámipar egyik vezető szereplőjeként pontosan tudjuk, milyen nehéz eligazodni és helyes döntéseket hozni a fenntarthatóság és a felelős...
„The Evolution of Digital Audio Advertising Report 2023” címmel jelent meg a GroupM Nexus és az IAB Europe közös jelentése,...
Az IAB Europe 2022 őszén jelentette be, hogy új munkacsoportot alakított a retail media számára, amely lehetőséget ad a piacági...
Megjelent az IAB Europe előző évi reklámköltési adatokat listázó The AdEx Benchmark című riportjának teljes verziója, amely 29 európai piac...
Az IAB Technology Laboratory kidolgozott egy útmutatót, amely a fenntartható média legjobb gyakorlatát mutatja be az automatizált hirdetésekre vonatkozóan. Az...
Kilencedik éve készít kutatást az IAB Europe, hogy bemutassa az automatizált hirdetések aktuális helyzetét az európai piacon. Ahhoz azonban, hogy...